martes, 27 de abril de 2010

Curioses obres d'art II

Segona part de les curioses obres d'art que vam veure durant el viatge...

En el convento nos encanta la Ruleta de la Fortuna (Washington)

Vasija/Elvis (Washington)

Soldados sangrientos y un poco maricones, sobretodo el del medio (Washington)

El halcón melcancólico (Washington)

Perro lila de Satán (Washington)

Como dinosaurio, tengo el reto de estar siempre perfecta (New York)


Veus que fàcil és fer un post? Quatre fotos, quatre parides, i apa! Que no es noti que avui no tinc masses ganes... MADNESS!!

6 comentarios:

  1. Que no es noti que no tens masses ganes??? Doncs s'ha notat ;) però vaja, ha estat breu però els teus comentaris com a crític d'art no tenen preu!!!!
    Com kedaria el "perro lila de satán" al quadre del jordi?? ¬¬
    Mooooolts petonets!!! I que tingui vostè molt bon dia!! :3

    ResponderEliminar
  2. Jajajajaja!!!1 Personalment he de dir que els 2 que mes em molen son el de la monja i el del dinosaure. He de felicitar-te perque m'he partit la caixa amb el teu comentari sobre el dino, quan vols ho petes.

    Bé, un dia més, i ara que ja som amics a facebook, menció d'honor a l'Isabel. He volgut retre un petit homenatge a l'amistat i la veritat, ningú millor que Queen. Així doncs, avui Isabel, aquest video es per tu i perque ahir em va fer molta ilusió veure que m'havies agregat al facebook. Friends will be friends

    http://www.youtube.com/watch?v=NuxS-9t3tnY

    ResponderEliminar
  3. Poc a poc s'està apoderant de la meva xarxa d'amics! Ja no hi ha marxa enrere!

    Amb carinyo eh? ;)

    ResponderEliminar
  4. Amb carinyo eh?;)
    Per cert a veure si algu m'explica con funciona aixó dels emotimaricons aquest que pose-ho, que no se traduir.

    ResponderEliminar
  5. ;) cara somrient i picant l'ull.

    ResponderEliminar