domingo, 25 de abril de 2010

No em toquis!



Aquest entranyable tema de M.C. Hammer em servirà per explicar-vos una anècdota, amb enllaços i 100% lliure de Rick's, que em va passar dissabte de matinada amb l'amable vigilant de seguretat.

Res, la festa estava a les acaballes, i per combatir la gana assassina que assalta durant aquests temps, vam decidir anar a Checkers, beneïda hamburgueseria que m'ha salvat de la inanició en comptables ocasions.

Baixem al lobby i ens disposem a sortir quan les portes automàtiques no s'obren i ens gairebé ens fotem amb el vidre als nassos. Una de les noies, ni curta ni mandrosa, va decidir emputxar com qualsevol porta normal. Resulta que té un mecanisme d'emergència per obrir-se com ho faries amb una de les típiques.

Amb tot això que el de seguretat s'acosta per darrere i A MI especialment, d'entre la quasi desena que érem, em crida l'atenció i em diu:

- Però esteu bojos? És que a casa teva fas això també?

Cosa que em va sentar com una patada al cul. Primer, perque m'ho digués a mi. Segon, perque si la porta no s'obre, alguna cosa hauràs de fer per obrir-la. Tercer, perque joder ni que fos tan greu. I quart, perque mira, a casa meva tinc portes normals, no son automàtiques, i sí les obro emputxant com imagino que fa tothom que viu en casa normals. Ara m'imagino com seria viure en una casa plena de portes correderes i/o automàtiques.

Total, que bastant indignat contesto:

- Quins collons! Si la porta no s'obre, què haig de fer, menjar-me-la?

I ell, personatge bastant peculiar i desdentat, per cert, es limita a repetir-me que si és el que faig a casa meva. Llavors, pensant que potser m'he passat al cridar-li "quins collons" tot i que em titllés de boig i tal, vaig al seu costat, li toco lleugerament el braç com a senyal de bona voluntat, i és quan ell, amb una actitud bastant Laportiana, aixeca un dit d'una manera bastant perdona-vides i em diu:

- No em toquis!

Llavors em vaig cabrejar de veritat, vaig repetir el "quins collons" i me'n vaig anar fora. Em sembla bastant curiós que hi hagi gent que no accepti ni el més mínim contacte, vagis de bona fe o no. Joder, pinta amenaçadora no en tinc, i és una puta porta, no li faré una clau de judo, si és el que aquell senyor es pensa. Tot i que probablement no ho sigui, m'ho vaig prendre d'una manera bastant (tirant a molt) personal. Ara que hi penso, potser és un home bastant homòfob i potser es va pensar que perdo oli (que es porta molt per la zona).

Quan se'm va passar el cabreig, vaig tornar per disculpar-me i li vaig donar la mà, i no me la rebutjar, com és habitual en una persona adulta. Després vaig intentar explicar-li que hauria d'entendre que segons a quins llocs el mínim contacte quan es parla de bona fe és normal, intentant repetir el gest a poc a poc com exemplificant... i em va a tornar a perdona la vida i a dir-li que no el toqués.

No li vaig donar més voltes i em vaig pirar. Has de tenir una vida molt aburrida i estar bastant fet pols... allà et quedes, pringat.

I van ser feliços i van menjar moltes hamburgueses.

10 comentarios:

  1. Perdón por mi vocabulario...pero menudo IMBECIL!!!!
    Volia buscar un capítol dels Simpsons, del nen que crida "No me toques" No tienes derecho a tocarme" però clar el fet d'estar al curro limita bastant les meves intencions (silba) jijijijijij
    Parlem després!!!! Sort amb el meeting!! (K)!!

    ResponderEliminar
  2. jajajajjaaajaja!!!! Que subnormal el de seguretat!!! M'hagues agradat veure't cabrejadisim parlant amb ell!! XD

    En fi, es molt penos que algú et vingui de bones a parlar i el tio sigui aixi de gilipolles.
    En fi... la pinta d'homosexual (que ja saps que la tens :-p) no justifica això, però mirant-ho pel cantó positiu... sino hagues estat aixi d'imbecil no tindriem aquest post!!

    ResponderEliminar
  3. Jajajja enorme referència als Simpson, Marta. El de seguretat no era un nen tullit amb tísis que tos com un fumador de 80 anys, però al menys tenia la dentadura digna d'un nonagenari.

    ResponderEliminar
  4. Com he posat al post de Sant Jordi (actualitzat avui), cada dia que no em cites el Chechu faría quelcom recordant la seva mare, l'Isabel.

    Així doncs... el primer es un link de youtube (prometo currar-m'ho més els propers dies)

    http://www.youtube.com/watch?v=iKXnmPYwSwY

    Gràcies Isabel per salvar-me de morir d'inanició com pretenia el seu fill!!

    ResponderEliminar
  5. jajajajajjaja!!!!!!!!!!!!! Didac, estás fet un artista!!! k forma más sutil de pedir tu momento de gloria, eso si, a diario!!! No sé si será fácil conseguirlo...como funcione, marcarás un antes y un después en este blog!!!

    ResponderEliminar
  6. Crec que arribats a aquest extrem ja pots deixar de tractar-la de vostè!

    ResponderEliminar
  7. Sergi: esta clar que de tal palo.........
    tENS ELS MATEIXOS PUTOS ARRANQUES que tu progenitora que es possa fatal debant de les gilipollades, les faltes de sentit comú, de logique o del sentit de la justicia.
    Dídac ja seria hora que em tutegis, sino em sento com "fuera de lugar" i a veure si aquest istiu et podem veure i ens prenem uns macarrons.

    ResponderEliminar
  8. Ah! Sergi me he apuntat a estudiar catala via on-line. De 9 nivells tinc el 5, pensava que estaba pixor.

    ResponderEliminar
  9. Però sempre pots millorar! I el nivell C, a quin correspon?

    ResponderEliminar