jueves, 20 de mayo de 2010

Experiment sociològic II

O també titolat: "Pueden llamarme Dídac, pueden llamarme alma cándida, pueden llamarme experimento sociológico".

Em va semblar que en el comentari sobre el blog, d'ahir, em vas intentar fer un recordatori de la raó per la qual posteges cada dia una llista de dedicatòries. Ara hi caic! Vaig pensar que seria divertit no nombrar-te cap cop en vàries setmanes per veure com te'n sorties del toll, o més aviat pantà, en el que t'havies ficat.

S'ha de dir que la teva biblioteca del YouTube és digna d'admiració. Has conseguit treure tres o quatre vídeos cada dia sense quasi parpellejar. Com veus avui la menció a la teva persona avui és extensa i et lliures, doncs, de la dedicatòria. Si de cas seré jo qui penji vídeos.

-----------------
Des que vaig vendre la televisió els àpats no són el mateix. Però com tinc un portàtil, me'n porto el menjar a l'habitació i em poso qualsevol cosa per dinar. Com que de "la segona hora" només en fan un al dia, m'ha aficionat també a La Competència. Parlem de ràdio, eh!


En concret hi ha una secció que es diu "RACull de premsa", que repassen l'actualitat dels diaris imitant a en Justo Molinero, amb tota la gràcia dels anuncis, del "gitaneo". Apart de tota la gràcia que això pugui tenir, la música de fons és impagable. En serio, al principi em passava desaparcebuda, però arriba un moment que és impossible. La palma se l'emporta aquest mega-hit:


La tornada és totalment impagable. "Mis macarrones caldosos, son los que hago señores, etc..." i totes els ingredients que li posa. Té un aire retro, felicutre, una combinació mortal. En serio escolteu també la secció del programa que us he dit, no podreu evitar la risilla quan entri la tornada.

Però no acabaria aquí. Diguem que aquesta cançó és la més normal que posen. Les altres són, com ells diuen, canción taleguera, o algo així, en referència al talego. No sé nois, però tenen una gràcia, un salero, uns temes de drogues molt divertits.

Yo vengo de la isla de la isla del Japón, de fumarme 4 porros que mi novia me invitó (x2)
La grifa es una cosa que te pone ciego, te ve la pestañí te lleva pal talego (x2)
Dame chocolate que me ponga bien, estando yo entre rejas "me acordé a la vez?" (x2)
Talego talego, qué dolor (x2)
En una discoteca de Lloret de Mar vino una niña guapa y me invitó a fumar (x2)
Me puse tan ciego que no veía na, vino la pestañí y me volvió a pillar (x2)
Talego talego, qué dolor (x4)

Nota: pestañí = poli.
Amics, us invito a que busqueu altres cançons que també apareixen. Hi ha perles maques, maques.

I apa, prou. Ja teniu algo que fer avui.

-----------------------
Ja t'he citat i he posat vídeos al YouTube, Dídac. Ara et toca a tu fer la meva feina. Et proposo que un dia facis tu el post, que no siguin vídeos i apa. Que sigui algo que t'hagi passat, una història, alguna curiositat, dissertacions sobre els sexes dels àngels, teories de física quàntica, plagi del plagi de "lo que me saca de mis casillas", o qualsevol cosa que se't passi pel cap i tingui més de dos paràgrafs.

Proposo votació entre els habituals: Marta, pares, i ¿...? Sé que algun més llegirà, i per favor demano que s'afegeixi al referéndum i que aporti una prova d'identitat (Dídac no val anar firmant en nom d'altres per lliurar-te).

Et dono ja mateix privilegis per postejar, ets lliure. Si la gent vota que sí, ja saps que fer. Jo et recomano que ho facis un dia de nit en que l'endemà sigui laborable, la gent t'ho agrairà. I mira, ja posats, quan marxi a Miami, que no estaré molt pel blog, ja em perdonareu.



I res, em poso a estudiar una miqueta que potser demà ens reunim amb el professor. Que tingueu un maco dia de curro!

-----
EXTRA: posarem un tercer vídeo de YouTube, vull estar a l'altura. Bastant random.


Guanyador d'un concurs d'il·lusions òptiques d'aquest any

18 comentarios:

  1. Ueeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!! DIDAC...PER FI HA ARRIBAT EL DIA!!!! No sé tu, però jo stic per posar-me a plorar!! Mira que pensava que mai arribaria el moment!! YUJUUUUU!!!!!
    Ara tens una nova missió!! El Xikitin k ja s'està preparant les vacances i buscant substituts k li facin la feina (he d dir de tota manera que a mi em va agradar fer-ho!! que no ho torni a fer algún dia :D)

    Bueno, jo stic encantada amb la proposta de que faci un post el Didac, de fet no crec k tingui cap problema ( Por todos es conocido que el mozo es dicharachero como pocos!)

    I ara familia començo a treballar!!! Si ho arribo a saber em quedo a casa...gairebé no puc veure la pantalla amb la quantitat de papers que tinc a la taula :( jejejeje
    PETONS!!!!!!!!!

    PD: No he comentat res del programa ni de les cançons, com ja ho vaig fer amb tu ahir :3

    ResponderEliminar
  2. 10:37 --> Entro per la porta de casa després de deixar a la Yolanda a la feina
    10:38 --> El iMac està obert com sempre, pujant i baixant de tot.
    10:38 --> Obro Firefox i clico al primer link ràpid que és el blog del Chechu
    10:39 --> Com també obro el correu i tinc sed, no he vist res del blog i vaig a la cuina
    10:43 --> Obro la pestanya del firefox del blog
    10:44 --> Començo a llegir mentres una emoció intensa em recorre tot el cos
    10:52 --> He vist els videos i llegit el post 2 cops
    10:53 --> Encara no m'ho crec, de veritat que no m'ho crec
    10:55 --> Començo a escriure el meu comentari


    Chechu, ahir vaig ésser puc subtil, com em caracteritza XD però no pensava per res del mon que t'ho curraries tantissim! Estic francament molt, molt, molt i molt sorpres i si no em poso a plorar de l'emoció és perque encara no m'ho crec!!
    Ets el puto crak i creume, accepto el teu repte, el dia 26 (que ja se que seras a Miami) posaré un post del cagarse (o això espero XD)!!

    Vull agrair molt especialment a dues persones tot el suport en aquest viatge: l'Isabel i la Marta. Elles, i només elles, han fet possible aquesta fita. Noies heu estat la meva inspiració en una croada que molts pensaven que no aconseguiria, per tot això i molt més gràcies!
    Tampoc em vull oblidar de dir que més darrerement el Joaquim i el Jordi com a "Special Guest Star" també hi han contribuit.

    M'agradaria dir tantes coses, però no em surten... així que per acabar diré dues coses:

    1. El dia 26 ens veiem en el post que posaré

    2. Avui, com sempre, en uns moments la meva dedicatoria del dia!

    Un peto molt fort a tots, que tingueu molt bon dia!!

    Chechu, només puc dir... GRÀCIES!

    ResponderEliminar
  3. JIJIJIJIIJI Mira, quan he llegit "vull agrair especialment..." per un moment t'he vist recollint un Oscar i fent el discurset d'agraïment jajaja ;) "Es un honor compartir este premio con todos vosotros...!!"

    si, Didac, si!!! El que semblava impossible...aquí està!! Tens el teu post!!

    CHECHU!!!!!!!!!!!!!!!!!!JO TAMBE VULL UN POST PER MI!!!!!!!!!!!!!!!! jijijiji :3 porfa, porfa, porfa, porfa, porfa, porfa, porfa

    ResponderEliminar
  4. porfa, porfa, porfa, porfa, porfa, porfa, porfa, porfa, porfa, porfa... :3

    ResponderEliminar
  5. Per cert, m'ha agradat molt l'ultim video!!! Fixa't si tens al Didac emocionat, k no ha dit res de "macarrones caldosos"!!!!! No m'ho puc creure!!!!

    PD: porfa, porfa, porfa, porfa, porfa, porfa, porfa, porfa!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  6. Bé, encara amb l'incredulitat del post d'avui... així doncs... primer de tot celebrem el moment

    http://www.youtube.com/watch?v=3GwjfUFyY6M

    http://www.youtube.com/watch?v=lWTDR6ztcnQ

    I ara passem al que us interesa ;)

    Isabel, avui he tornat a creure que certes coses que semblen complicades, o quasi imposibles, poden passar... així doncs, avui per tu... IMAGINE...

    http://www.youtube.com/watch?v=6GAHFrLAxzM&feature=channel

    Bonus track:

    http://www.youtube.com/watch?v=XY13d5c0vME&feature=channel

    Marta, la mare de la meva neboda preferida, m'agradaria poder encertar-la moltissim avui, així que m'arrisco i espero que t'agradi. Moltes gràcies Marta!! La lianta number one ;) has sido un Oasis en este blog, así que para ti esto...

    http://www.youtube.com/watch?v=N9kdHXrJYF8

    Bonus track:

    http://www.youtube.com/watch?v=6hzrDeceEKc&feature=channel

    Joaquim, avui algú que posa els pels de punta només de sentir el seu nom, per tu també hi ha una pista: És algú culé i va neixer el meu barri, el Poble Sec. Aquest és per tu:

    http://www.youtube.com/watch?v=ILOnLzsexyw

    I avui, com a final de traca, si es que això és possible... vull fer una dedicatoria al Chechu, una feta amb tot el meu cor... Chechu, per tu, per la teva mare, pel teu pare i per la teva novia... ESOS LOCOS BAJITOS

    http://www.youtube.com/watch?v=ki6GEcteLao

    A vegades les coses mes insignificants uneixen persones, coses com l'esport, coses en comú o inclús blogs... i si algú creu que això que hem compartit no és maco, es que no enten que la vida no està feta de grandisims moments, sino de fer els mes comuns, els mes corrents... en quelcom grandiosos.
    Si alguna cosa he apres en 24 anys es que has de viure la vida, però no com la venen als anuncis, sino fent allò que et faci feliç per molt estupid que pugui semblar als demés o per més insignificant... com deia fa uns dies, mai saps quan es pot acabar... i si ho fa que puguis dir... JO VAIG SER FELIÇ AMB EL TEMPS QUE VAIG TENIR.

    Avui més que mai us desitjo un molt bon dia.

    ResponderEliminar
  7. PD: Marta lo dels macarrons, lo del Japó... avui el post esta super ben trobat i dedicadissim... es espectacular com ha fet que cada detall fos un petit record... Ets un geni chechu

    ResponderEliminar
  8. Doncs la teva neboda diu k a veure quan passa el tiet per casa!!! ni que sigui una visita rapida jijiji!!!!
    Bueno..tinc bones noticies (els meus pares es canvien de cotxe i jo em quedo el clio...així k ara ho tindrem millor per baixar totes dues a Bcn!!) Si el tiet no ve a Mataró, sortirem nosaltres del poble per venir a la capital ;)

    aish, les cançons les miro després a casa, ja et dic d tota manera que amb Serrat i Esos locos bajitos, LO HAS PETADO!! jejejejeje

    Petonets!!!! Que ja gairebé és finde i llarg!!!!

    ResponderEliminar
  9. La cançó de la grifa la canta el Kay amb la guitarra, amb una improvització final impagable, viam si trobo algun video i el penjo xD

    Això es al que et refereixes Chechu: http://www.youtube.com/watch?v=AjH5Y_uMNUk "Aguanta la nota"

    I com ha demanat el Chechu, aquí van algunes:

    http://www.youtube.com/watch?v=DeCu7UTpJ8o
    http://www.youtube.com/watch?v=HCe4yAxoYXs

    I un regal referent a "la grifa" http://www.youtube.com/watch?v=jSWwDXVMh8A&feature=related

    Bon divendres a tots!

    ResponderEliminar
  10. Per cert! Que bo el post, Chechu, sortint del concert de Muchachito que vem sortir indignats, un tiu es va posar "S'ens pixen a la boca" i hem va fer tanta gràcia que vem començar a soltar algunes frases de la segona hora.

    Va ser curiós, es normal trobar-ho amb coses de l'APM, però d'aquesta gent es més difícil.

    ResponderEliminar
  11. Uooooooooo!!! kina feinada akesta tarde!! Ya está me he quedado sin siesta, tengo demasiados enlaces que mirar!! jejejejeje

    Heavy, hem de parlar, a veure com ho fem el finde, després et truco. Quería, en la medida de lo posible, llevarte ya tu regalito para el piso!!

    FINDE!!!!!!!!!!!!!!!! MOTOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jijijijiji

    Petonets a tots!!!!!

    ResponderEliminar
  12. Hosti Dídac, no vull reventar la bombolla, però ni lo dels macarrons ni lo del Japó era pensat per tu. Però les casualitats són infinites, i sí, reconec que tot encaixa a la perfecció.

    Se'n diu "alineació dels planetes".

    ResponderEliminar
  13. @Jordi: ets gran, saps que si no fos per la teva intervenció jo ni seria aficionat a La Segona Hora; ni de rebot, a La Competència.
    @Marta: aquestes coses són espontànies, no per més demanar vol dir que s'acabi complint... ;)
    @Dídac: el meu post no pretenia ser una cosa "lacrimógena", més aviat una àcida crítica. Així, espero que el teu post no sigui res de l'estil tan nyonyo que pots arribar a imprimir!

    ResponderEliminar
  14. porfa, porfa, porfa, porfa, porfa.... ;) serán mis últimas súplicas, confio en tu buena fe!!! :D

    ResponderEliminar
  15. Didac!!! que no t'havia comentat les cançons!!! M'han molat, però sobretot el bonus d'Oasis :D

    I Serrat!!! Aquest home té el do de posar-me sempre la pell de gallina :D (soy de cantautores, no ho puc evitar!!) I ara, us regalo jo una: Aute i Silvio!!! Aish!!!

    www.youtube.com/watch?v=ki6GEcteLao

    ResponderEliminar
  16. didac el choco no te l'havies d fumar tu eh!¿!¿?

    ResponderEliminar
  17. el pare de la criatura22 de mayo de 2010, 13:31

    Em dona molta satisfacció i esperança que "aquellos locos bajitos" que herau tots vosaltres fa "cuatre dies" us heu convertit amb unes personas responsables , sensibles i amb un coco tan ben moblat(24 anys son res). Estic segur que arrivareu molt lluny.Aquest blog m'he ha servit per comprobar-ho. Força!!
    Didac, com altres cops ,es donat en el clau, en Serrat ha provocat pell de gallina i alguna llagrima. Imagine, Serrat i el fútbol(i com no al Barça)per mi es algo molt especial i estimat. No em cansaré de ser repetitiu, GRACIES!!!
    Per descomptat que , encara que sigui com actor secundari,tens al meu suport(i els demes comentaristes també,eh, que ningú es senti exclos).
    Estic segur que tots estem expectants per la "feina" que feras quan en Sergi estigui de vacances a Miami.
    Una abraçada a tots.

    ResponderEliminar
  18. Perdoneu les faltes d'ortografia.
    Lo que m'importa es el contingutdel comentari, lo demes , pre mi , es força secundari.
    Gracies per la comprensió.

    ResponderEliminar