miércoles, 26 de mayo de 2010

Fort Lauderdale

Hola familia!

Primer de tot: Dídac, et felicito fill. Vas petar-ho en el post d'ahir. Feel free de postejar algun cop més si et ve la inspiració.

Per la meva part, ahir vaig arribar a Miami. Bé, de fet, és Fort Lauderdale. Té un aeroport i està com a uns 40-50 km de Miami. El meu colega viu aquí aprop de l'aeroport, per això vaig escollir aquest.

Em va recollir ahir i vam anar a sopar a Hooters (sí, el de les cambreres que estan bones i vénen a buscar descaradament la propina) per veure els Lakers. S'ha de dir que va triumfar, ja que Hooters era un dels meus comptes pendents.

Costa de creure, però hi van families senceres... Tot i que podeu veure que les dues O que fan d'ulls de la mascota tenen una misteriosa forma mamària...

Després vam llogar una peli i la vam veure amb dos colegues seus. Vam acabar anant a dormir a les tres, i el meu colega insistia en llevar-se abans de les nou. La raó? Poder aprofitar el dia a Miami i les hores de sol aprofitable. M'explico: per aquí fot una calor i una humitat bastant acusades. Comença aviat pel matí i dura tot el dia... temps durant el qual es va acumulant núbols producte de l'evaporació i acaba descarregant una bona tempesta a primera hora de la tarda.

Vaja, que ens hem llevat a les maleïdes dotze i mitja. Hem esmorzat i anat a la platja d'aquí Fort Lauderdale. Hem arribat a un quart de tres... i a les tres marxaven. Ha passat un núvol mortal i ha començat a ploure a bots i barrals, com se m'havia pronosticat.

15:00

En el temps que vam arribar a casa, ja havia parat de ploure. L'home viu en una urbanització com estiuenca, jardins i casetes de dos pisos. Ell viu en un segon pis, en principi per dues persones, però que de moment no hi viu ningú més que ell. Les equipacions de l'urbanització inclouen una bonica piscina, mitja pista de bàsquet callejero i pistes de tenis.

Com ha tornat a sortir el sol hem anat a les tumbones i hem fet una mica de piscina... de luxe. Prendre el sol (sí, espero perdre aquest groc Iniesta) i una piscineta... només em faltava el cocktail.

16:00. Sí, molta diferència en només una hora...

Després d'això, hem anat a dinar, hem estat una estona reposant i després hem anat a fer uns tirs. Finalment, dutxa i sopar. Ara acabarem de veure el Magic - Celtics i no crec que anem a dormir massa tard.


Esperem que demà ens poguem llevar aviat.

8 comentarios:

  1. Joder amb Miami i els seus cambis de temps!! XD

    Tot i això oblidaten!! El groc Iniesta no es perd tan facilment com creus XD

    La veritat es que Miami té molt bona pinta, a vere si veus algun CSI XD

    Sobre els playoffs 2010, només puc dir que em te francament sorpres lo que estan aguantant els magic, encara son capaços d'empatar l'eliminatoria! I a vere que fa LAL aquesta nit!

    Per cert, me n'alegro que et moles el post d'ahir! Sapigues que me'l vaig currar, eh!! Vaig estar-me una bona estoneta per fer-lo!

    ResponderEliminar
  2. Si ahir a la nit ja em vas fer enveja, avui veient la foto de la piscina...!!!!!!!!!!!!!
    Jo vull anar!!!!!!!!!!!!!! :3
    Oju! que en res tenim aquí un morenazo impressionant!!! Bueno haure d començar a pendre el sol a la terrassa, que encara aniré amb tu pel carrer i em miraràn malament (kién será esa paliduzca que acompaña a ese guaperas?!!!) jijijiji
    Bon dia!!!!!!!

    ResponderEliminar
  3. PD: No lo he comentado con anterioridad, però joder... menudo par de OO que tiene Hoosters!! Dan ganas de ir y verlo!!!

    PD2: Sí, ja se que el comentari anterior podria semblar masclista però que cony...! Amb sinceritat, a qui no lo agraden un bon parell ben posades?

    PD3: Crec que amb el comentari 2, no he arreclat el tema del masclisme així que diré que la sexualitat es quelcom humà i que igual que a les noies us agraden certes coses dels homes (que jo no se quines son), als homes ens agraden altres vostres!

    PD4: Que tingueu molt bon dia!!!

    ResponderEliminar
  4. Didac!! Com li ensenyi els teus comentaris a una companya de fiena que porta tot el Depart. d'Atenció a la Dona...va a buscar-te a casa i tot!!! jejejeje
    Doncs mira k jo ni havia vist les OO's!! m'havia fixat en el somriure de la noia :O jejejeje y en que sus piernas están mucho más bronceadas que el resto de su cuerpo ;)

    ResponderEliminar
  5. ah Didac k m'oblidava!!! Aprofita aquest estiu que estaràs per Amèrica tb, podràs anar algún cop al Hoosters!!!!! jejejeje ;)

    ResponderEliminar
  6. Si por América estaré, pero a ver como convenzo a 7 mujeres (incluida mi novia) que vamos a ver como 2 tetas pegadas a una mujer, vienen a traernos comida y/o bebida sin que haya derramamiento de sangre XD

    ResponderEliminar
  7. És barato i les alitas estan bones. Ja et dic, és bastant normal que colles d'amics, o inclús família, vagin a menjar allà.

    ResponderEliminar
  8. ja està Didac!! Si las alitas de pollo están buenas, da igual la poca ropa k lleven las camareras ;) nadie se puede resistir a unas buenas alitas d pollo :P

    ResponderEliminar