viernes, 29 de enero de 2010

My Schedule

Ara que a la feina em dóna la sensació que avanço, encara que sigui a passos moderats, sembla que una mena de rutina s'ha instal·lat a la meva vida diària. Que es tradueix a:

  • Hora - 9.30 > sona el despertador del mòvil. L'apago i torna a sonar al cap de 8 minuts. L'apago i torna a sonar al cap de 8 minuts. L'apago i torna a sonar al cap de 8 minuts. L'apago i tor- bé, ja m'enteneu.
  • Hora - indeterminada entre 10.30 i 11.30 > em llevo. Em faig el dinar mentre esmorzo, el poso en tuppers. Em dutxo , poso el portàtil a la bossa i me les piro.
  • Hora - indeterminada entre les 11:30 i les 12.30 > arribo al lab, saludo i engego el portàtil. Miro els resultats de la simulació que he deixat fent per la nit al PC del lab. M'emprenyo pel fallo que ha sortit i que ha arruïnat gran part de la simulació.
  • Hora - 13.00 > com un rellotge, la gent desfila per anar a dinar. Obro la nevera i trec els tuppers, mig obro els tuppers per posar-los al microones, i a dinar!
  • Hora - 13.45 > tornada al currele. La primera mitja hora pot ser d'escaqueig fent broma amb la gent mentres es prepara el seu te, o anant a rentar-me les dents.
  • Hora - entre 17.30 i 19 els dilluns, dimecres i divendres, i entre 16.15 i 17.00 els dimarts i dijous > s'acaba el meu dia de curro, dimarts i dijous perquè el profe dóna classe (a la qual assisteixen la meitat del lab) i no hi ha cap necessitat de que em quedi al laboratori.
  • Hora - la que sigui que és al tornar a casa > berenar com si jo en la meva essència fos un puto pou sense fons.
La franja fins l'hora de sopar és bastant variable. El que sorprenentment no és variable és que pugui sopar decentment a una hora més o menys fixe amb la barbaritat que probablement hauré berenat.
Podríem resumir-ho en dos:
  1. Reposar el berenar i anar al gimnàs. Si puc jugar a bàsquet m'hi puc estar una bona estona; si no, en menys de 45min estic tornant a casa (corrents, això sí). O bé:
  2. Family Guy (és tremendo com aquí a la tele no paren de fer Padre de Familia en tot el dia) / The Office (igual) / Friends / fer de maruja / jugar amb la bateria / dels millors, no fer res en especial.
  • Hora - posem a les 21.30 > sopar. Si he practicat esport, prèvia dutxa i ingesta massiva de líquids.
  • Hora - 22.00 > si no fan un partit de la NBA interessant, partida de rigor amb la bateria. És un vici.
  • Hora - 23.00 > Series amb el PC a la tele. Sempre acabo veient algun capítol més que de costum. Penso... demà m'hauria de llevar aviat. Ja teniu la raó nº1 per la qual pel matí sona tantes vegades el despertador.
  • Hora - 1:00 > A dormir. A dormir? I si llegeixo una mica de la vida i desventures drogadictes de Mötly Crüe? Raó nº2 de dormir fins tard...
  • Hora - 1:30 > Tot i que pot ser més aviat, o sobretot més tard... ja dormo com un tronc.

3 comentarios:

  1. completito completito!!!! aixo si....practicament acabes d'smorzar k arribes al lab...i et poses a menjar!!!!! :O
    estic orgullosa...comer y dormir!!!!!! ;)

    ResponderEliminar
  2. Tio, quina rutina tan estressant!!! M'agrada que siguis un tio tan actiu!!! En part t'envejo molt! Xexu... vaya crack!! Stic molt orgullos sobretot del moment "WTF!!! Un altre nit amb error de simulacio?! CABRONS!!"

    ResponderEliminar
  3. Podria fer-ne un moment FFFFFUUUUU-
    Primera vinyeta arribo, segona vinyeta encenc la pantalla, tercera vinyeta veig el Matlab i a la pantalla surt o "segmentation fault" o un error "out of memory", quarta vinyeta la meva cara fent FFFFFFFFFUUUUUUUUUU-

    ResponderEliminar