martes, 22 de junio de 2010

El Poster



10 comentarios:

  1. Uooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mola!!!!!!!!!! El guardaràs de record no?? jo el puc amagar al meu armari, amb la teva pancarta de quan marxaves a
    Atlanta jijiji
    Petonets!! :3

    ResponderEliminar
  2. Uuuuooooooo!!!!!! SI senyor!!! AIXÒ ÉS UN POSTER COM DEU MANA!!!!

    ResponderEliminar
  3. mmmmm i si el posem damunt del meu sofa???? ;)

    ResponderEliminar
  4. Ets tu?, el poster et supera.

    ResponderEliminar
  5. Heu de comprendre la situació. El póster acabat d'imprimir, en paper fotogràfic que s'enganxa als dits, provocant una barreja de respecte (per no fer-lo malbé) i "mania".

    A sobre, si l'agafo pel mig, cau de dalt, si l'agafo de dalt es doblega per sota... un caos!

    ResponderEliminar
  6. Per cert, 25 pavos costava la broma. Sort que paga el departament. Però vaig estar mirant preus per l'impressió del PFC i joder, com es passen. Ja em diràs també perquè haig de fer quatre còpies i un CD.

    ResponderEliminar
  7. jajajajaja quantes persones hi haurà al tribunal? 4 potser?? jejeje i mira, després sempre pots regalar copies a la familia i amics!!! i una per tu, de record!!!
    Jo tenia el meu projecte, i crec k la meva mare va fer net del que era la meva habitació i ho va tirar!!!! jejeje

    ResponderEliminar
  8. El professor forma part del tribunal i dubto que en vulgui una còpia. És més, crec que acabarà bastant fart d'aquest escrit.

    Crec que una còpia pel tribunal, una per secretaria, i ¿dues? per mi.

    ResponderEliminar
  9. Xikitin no t'enfadis!! Pares de la criatura...porto la càmara de fotos al bolso jejejeje i a les 14:00 aniré a veure al nen amb el seu poster jijiji
    El proper dia actualitzo jo el blog amb un reportatge gràfic!! ;)

    ResponderEliminar
  10. There has been a pretty big debate about that one!

    ResponderEliminar