martes, 15 de junio de 2010

Progress Report VII

Ahir vam tenir un meeting.

No va ser gran cosa, només vam exposar en Joan (des d'Atlanta), en Luisca i jo. En Joan s'està aplicant molt per trobar un tema en el que treballar, i sembla que el professor ho sap i l'ajuda. En Luisca ja ha près vol i porta un molt bon camí si segueix treballant així. Jo, doncs vaig presentar res, cinc minuts. La raó: tot el que anirà a la tesi està més o menys explicat. Així que li vaig presentar una de les últimes coses que vaig fer, i vam tornar a parlar dels continguts.

El següent pas és acabar la memòria i donar-li, o fer-ho a fascicles. Ell s'ho llegeix, tatxa, emborrona, marca, estripa i després t'ho torna perque ho modifiquis. I aquest procés es repeteix durant unes quantes iteracions fins que estigui tot perfecte al seu parer.

També em va donar senyes per a que posés una cosa més, la qual anirà en el capítol 4. La meva idea és acabar això, tocar una mica la resta i passar-li del 1 al 4 perquè comenci la matança. De mentres, acabaré les simulacions i que van als capítols finals i els enllestiré per seguir amb la correcció. Veurem en què queda tot.

REPTES
Ara es presentaran un parell de, diguem-ne, reptes.

- El primer e immediat tindrà lloc al 2n NaNoNetworking Day. Els grups de la UPC i del turc montem un "congrés" que dura un dia, amb exposicions, xerrades i un sopar (del que espero escaquejar-me, que és la revetlla de Sant Joan, per l'amor de déu).

El tema és que els del grup de nano presentaran cadascú un póster, i avui me n'he assabentat que jo hauria de participar. El funcionament és el següent: en una sala gran poses X murals, i al costat de cadascú el seu autor està esperant als àvids assistents. Així, durant les pauses (imagino, o potser tenim una franja a la tarda) et poden venir a preguntar sobre la teva feina.

Així que, de sobte, em trobo que m'haig de currar un póster i preparar-m'ho tot per estar allà. Tinc ganes de fer-ho i fer-ho bé, i per l'altra... preferiria no haver-ho de fet.

- El segon, està clar, serà treballar suficientment dur com per arribar amb garanties a la segona setmana de Juliol que és quan hauré de presentar el projecte. Als que pregunten que si es pot rebre visitants externs, doncs no ho sé, ja us diré alguna cosa.

Res, tinc tres setmanes pelades per acabar amb tot. Potser que em posi les piles.

- Després hi ha un possible tercer repte, que serà escriure el meu primer paper. Seria resumir part de les idees de la tesi en el típic format "paper" i, sota el vist-i-plau del professor, que seria co-autor, enviar-ho a alguna revista per a que ho publiqui. Però suposo (i espero) que això serà més endavant.


Esperem que surti tot bé.

4 comentarios:

  1. Aish!! Ja m'he posat nerviosa pensant en tot el que has de fer!!
    Bueno, sabiendo como trabajas, en 3 setmanes ho tens això fet, revisat i perfecte per l'exposició! (que per cert, ja ens diràs a quina hora hem d'estar allà jijijiji)
    Uff i dels reptes...del primer ja estava informada (Barbacoaaaaaaaaaa!!!!!) però no d'això del póster,lo petaràs! estic convençuda!
    Ei i el tercer...MOLA!!!! Con publicaciones y todo (K)!! Estàs fet un crack!!!
    GuapUUU!!!! A currar!!!! Tots dos ;)

    PD: Totalmente ajeno al tema...he deixat a la rata completament tancada!!!!! Crec que em trobaré un forat al vidre...veuràs!! ;)

    BON DIA A TOTHOM!!!!
    Petonets xikitin!!! :3

    ResponderEliminar
  2. Capítols 1 a 4 entregats per revisió. Ara ja va de bo... veurem com ho trinxa.

    ResponderEliminar
  3. aish!!!!!!!!!!! kins nervis? quan t'ho tornarà? quan et dirà algo??!!!! segur k no has de fer massa retocs :3

    ResponderEliminar
  4. Uuooo!!!! Vull saber com acaba tot plegat!!!!

    ResponderEliminar