lunes, 7 de junio de 2010

Progress Report VI

Aaaaai amics, Barcelona! *sospir*

Molt ja sabreu que ja sóc per terres catalanes des de dimarts passat. A alguns us hauré vist, a d'altres poc ens faltarà. Bé sabrà el meu entorn més proper que vaig decidir xapar el blog un cop arribés a Barcelona. Però no havia de ser el mateix dia.

El projecte encara no ha acabat, i tinc coses pendents que potser us expliqui o comenti algun dia per aquí. De totes maneres, com podeu veure, la cadència de posts serà molt més petita (en principi) que quan era a Atlanta.

Les coses ja roden a la UPC. Vaig anar-hi per primer cop el divendres passat. Em va rebre en Josep Solé Pareta, el professor i amic del turc, que coordina tot aquest tinglado que tenim aquí. Després d'haver buscat durant una hora el meu carnet UPC que no feia servir desde primer de carrera, em van dir que era l'antic i no servia, per la qual cosa la tarja d'accés que tinc és blanca i temporal.

Tenim accés a una sala on podem treballar còmodes. Després em va rebre l'Albert Cabellos, qui em guiarà una mica pel procés de la tesi, i em va ajudar a tenir accés a la xarxa Wi-Fi i a altres serveis del departament d'arquitectura de computadors. Imagineu-vos, un friki teleco ara formant part i rodejat de gent encara més frikis. Diguem que els informàtics sempre van un pas més enllà en aquest aspecte.

Una de les gràcies és que també em van donar accés a un dels "clusters" del departament. Es tracta d'una agrupació de 73 ordinadors (la torre només, sense pantalla ni teclat) gestionada per xarxa, la qual es fa servir per simulacions i coses per l'estil. O sigui que desde el meu portàtil puc accedir-hi i controlar les simulacions. Encara no he aconseguit fer-hi córrer res, però promet. I té la seva gràcia, no m'ho negareu.

Le llaman "Salvat"

Doncs res! Ara cada dia a la uni, s'ha de finiquitar la memòria i començar a pensar en la presentació. Els tràmits ja s'han iniciat i suposadament, la segona setmana de Juliol és la idònia per la presentació, així que espero que en quinze dies ja tingui la memòria feta, només per ajustar, i ja encari la presentació.


Us mantindré informats.

12 comentarios:

  1. Bé familia, un que no pot dormir per la febre i el malestar generalitzat té l'honor de ser el primer del dia!!!

    Bé, s'ha de dir que l'altre tenia més suc però aquest post es suficientment bo. A mi em flipa lo dels 73 ordinadors junts, la de partides que em faria jo amb això XD

    Bé i ara sí... Marta, Isabel i Joaquim, com deiem ahir, la dedicatoria personalitzada en una estona.

    Que tingueu molt bon dia!!!

    ResponderEliminar
  2. mmmmmmm a meitats de Juliol??!!...seh, em va bé!! ;)

    Mare meva, el meu friki més friki encara!! Sort que ara ja et queda poket per acabar el projecte que sino :D

    Esto, ahir a la nit ja ho vas notar, que el meu portatil feia una mica el burro, creus que podriem fer algo amb el cluster aquest??!!! total amb tants ordinadors potser no noten res :3

    Bueno...suposo k ara no em queda més remei que començar a treballar!!!!

    Bon dia a tots!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  3. Joder Dídac, compararàs una illa tropical amb currar a la UPC...

    ResponderEliminar
  4. si segur k a la upc tens aire acondicionat!! Jo no sabria que triar ;)

    ResponderEliminar
  5. el pare de la criatura8 de junio de 2010, 9:41

    Didac cuidat i que milloris rapidament. Jo et donaria algun consell medic pero avui es dia de vaga, ho sento ji,ji.
    Ja se que claus i ullers algu es hi va camviar de lloc , el comentar era per ficarme amb ell i xinxarlo una mica, que m'agrada.
    Sens dubte escullo la illa caribenya.
    En un altre ordre de cosas, anem pensan una estrategia perque el blog no s'acabi, que el xiquitin esta preparant subtilment la retirada.

    ResponderEliminar
  6. Si ens posem tots a plorarli a la criatura??? conseguiremos ablandar su corazón??!!! :P i que no tanki el blog????!!!!

    ResponderEliminar
  7. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  8. jajajajaj!!! Joaquim, no seré jo qui trenqui el teu dia de vaga! XD

    Aixi doncs... faré una dedicatoria de les clasiques, sí, videos de youtube per cada un. Disculpeu la meva poca imaginació però aquesta grip m'esta matant!!!!

    Allà voy...

    Isabel:

    http://www.youtube.com/watch?v=wKQYfiEiSEQ

    Marta:

    http://www.youtube.com/watch?v=4ewbbR8UrRE

    Joaquim:

    http://www.youtube.com/watch?v=bCMXuQKisyE&feature=related (en honor al teu dia ;))

    Que tingueu molt bon dia!!!


    PD: Es ven iMac 24", intel core 2 duo 3.06Ghz, 4Gb de ram, 1Tb de HDD i particions per Mac OSX 10.6.3 i Windows 7 Home premium 32bits, teclat i ratoli inahalambrics. Preu: 900€ negociables

    ResponderEliminar
  9. Dubto que el puguis vendre pels comentaris del blog. Si ho fas, et felicitaré personalment.

    ResponderEliminar
  10. Hahhahahahahahah!! Es perque transmeteu la bona nova XD

    ResponderEliminar
  11. crec k el face seria mes pràctic per fer propaganda!!!!

    ResponderEliminar
  12. Molt cert.
    1. Fas una foto,
    2. la penges al facebook posant les característiques i tot al peu de foto.
    3. Poses la privacitat que la pugui veure tothom,
    4. Taggeges a tothom qui puguis que creguis que pugui estar interessat o que té més probabilitats que tingui amics que hi puguin estar-hi.
    5. $$$$$$$ PROFIT $$$$$$$$$

    ResponderEliminar