jueves, 24 de junio de 2010

Mini Reportatge

Lo prometido es deuda!!!
No vaig poder fer moltes fotos (no era el moment, tot ple de colegues del "jefazo" jejeje i jo amb la camara!) per no dir la vergonya que vaig passar quan vaig entrar a la sala i em vaig posar a mirar pósters esperant a que el xikitín acabés amb les explicacions que li feia a un noi, però alguna tenim, així que aquí està ... el xikitin amb el seu poster!!
He de dir que em va fer una explicació de tot el poster (incluida la primera columna que todo el mundo que estaba allí ya sabía jejeje) i va estar moooolt bé!!!! Aquí tenim el futur!!!

El crack i la seva feina



El gran ausente...un tal Ian!!!


vaja la resta de nanos si que fan menció al Jefazo jejeje

3 comentarios:

  1. Moltes gracies Marta per compartir-ho i per el suport al xikitin. Es superdivertit i assistir des de la Escala al evento tot un luxe.

    ResponderEliminar
  2. De res!! Em va fer molta ilusió veure'l allà, al costat del seu poster, amb l'ampolla d'aigua i un boli a la mà!! jeje Preparat per donar explicacions ;)

    Sant Joan i pont a l'Escala? i evento del xikitin? Kina sort!!! jeje Que vagi molt bé el finde (ufff ho dic des de la feina!! això és horrorós!!)

    ResponderEliminar
  3. Ja queda poc de feina, anims i a disfrutar del que queda.

    ResponderEliminar