martes, 8 de junio de 2010

Vida i miracles d'una catalana al Maresme

He tingut una idea, no sé que us semblarà, però com comentavem que havíem de buscar estrategies per al "NO TANCAMENT DEL BLOG" m'he dit a mi mateixa, Marta prorroga un dia més la vida del blog, fes tu una actualització. Potser creo tendencia i cada dia va actualitzant algú.

I com avui el xikitin o jefe o la criatura (com més us agradi) està de sopar i segurament no ens alegrarà el cafè de demà...aquí em teniu. Disposada a explicar una mica de la meva vida jijijiji
No sé com m'ho faig, però sempre em passen coses, així que compartiré amb vosaltres el que era ( i és...no em posaré negativa) una alegria que m'està portant algún mal de cap.

Em remonto al dia d'abans de que aterrès per fi l'Americà. Sempre que he necessitat utilitzar el cotxe he tingut la sort d'anar a casa dels papis i agafar-ho (fins ara només tenia moto).
Doncs fa uns dies els meus pares van decidir canviar-se el cotxe i ... qui heredaria el viejuno del clio?? SÍ!!! JO MATEIXA!!! Vale, és un cotxe vell, sense direcció assistida (faig uns braços cada cop que he d'aparcar) ni aire acondicionat, però jo estava encantada amb l'idea de tenir cotxe!

Bueno doncs dilluns vaig a recollir el meu cotxe i li comento al xikitin que si necessita que el vagi a buscar a l'aeroport o per la tarde o en qualsevol moment podia comptar amb mi i amb el clio.
Dit i fet, dimarts a la tarde quedem per anar a fer unes birres amb el Heavy abans del seu concert i baixo a Barcelona amb el cotxe. El deixem una estoneta a Marina i quan tots dos entren al concert jo torno al cotxe ...OHHH!! SORPRESA!!! Algú l'havia obert, s'havia endut la meva ràdio (que amb els anys que tenia no crec ni que la poguèssin vendre) i la motxilla de la criatura (amb les seves claus, ulleres, roba...vaja que tenia més valor la motxilla que la ràdio)
Fins aquí dius...això li pot passar a qualsevol, ha sigut mala sort. No passa res! Esperaré a que el xikitin es compri ulleres noves per tenir la factura i anar a fer la denuncia (a veure si el seguro ens dona algo i podem pagar les ulleres!) (Per cert, pares de la criatura, vaig estar a punt de pujar a saludar-vos aquella mateixa nit, però he de confesar que em feia una mica de vergonya, era tard i anímicament estava una mica "depre" per això del robatori...no m'ho tingueu en compte)

Passa el cap de setmana i cap problema amb el clio. Jo contenta de tenir aquí a la criatura, de fer una festa sorpresa. Tot anava bé...fins avui!! Vaig amb la Uma pel carrer per anar a jugar amb ella al parc i que em trobo...un vidre del clio trencat!! No s'han pogut portar res ( ja ho van fer feia 3 dies jejeje) de fet no sé com...però m'he trobat uns texans del xikitin al clio (que estic segura que l'altre dia no hi eren) i fins aquí la meva aventura amb el cotxe!! Quan tingui la denuncia feta, les ulleres pagades, la radio nova posada i sàpiga com han arribat els texans al cotxe...us ho explicaré!!!

Espero que mis historias no hayan aburrido a los lectores!!
P.D.: Amb el ritme que porto, el proper dia em trobo això:



P.D.2: No penseu que tenia el cotxe aparcat a qualsevol lloc. El tenia al costat de casa. I visc en una zona de carrers peatonals, al mateix centre de Mataró!!! En fin...

Bon dia a tots!!!

9 comentarios:

  1. MARTAAAAAAAAA!!! Xo a ver, mujer de dios como que no me cuestas estas cosas?!¿!?¿!?

    Yo me solidarizo contigo a muerte, ya se lo que es que te rompan un cristal y te roben... aunque tu vas camino de record... 2 robos en 3 dias, es un ritmo potente.

    Lo que mas fuerte me parece es que en vez de robarte te dejen unos tejanos... XDDD Es todo muy surrealista XD

    En fin... me alegro de que tengas coche (cosa que ya sabia) pero espero por tu bien que te lo dejen en paz al pobre que no ganas pa sustos!!!

    Un besazo!!!

    PD: M eha gustado tu iniciativa, quizas me apunto, pero creo que Isabel i Joaquim tienen una obligacion mayor que, ya que no lo ha hecho nunca!!!

    ResponderEliminar
  2. Marta, el millor relat que he pogut llegir en aquest bloc en molt temps, gràcies!

    i sense intenció d'alçar un dit incriminatori, però... jo diria que el "mangui" es el Chechu...si ja ho se, costa de creure, pero a les proves em remeto. Primer la coartada del concert i despres es deixa uns texans...mmm...sospitós sospitós.

    Ja friso per llegir el següent relat amb el desenllaç final.

    P.D.: Les ulleres robades son les dels revolvers?

    ResponderEliminar
  3. Bon dia!!!!!!!!!!!!! Avui tenia revisió médica!! per això arribo tard amb els comentaris jijiji
    De tota manera...us tocava a vosaltres comentar, que jo ja faig ficar la parrafada gran!!!
    Petons!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  4. Jajajajaja!!!!! Gràcies Roger!! Quan el "mangui" es compri per fi unes ulleres i pugui fer la denuncia, us explico la segona part i final del drama!!!
    Petons

    ResponderEliminar
  5. Roger, no em delatis, que encara em sortiran unes ulleres noves del gratelo. I no, per desgràcia, no són les dels revòlvers. Aquelles es van quedar directament a la botiga.

    ResponderEliminar
  6. el pare de la criatura9 de junio de 2010, 12:26

    Ja que es tene que canviar les ulleres proposo que siguin les de les pistoles o les gitarres o algo similar , molaria , jiji.
    Realment els aconteixaments semblent de csi las vegas ( igual que les ulleres), o de jesulin-campanario,pantoja-muñoz,... friso per el final de la "peli".Els pares de la criatura no poden ser incriminats com encubridors ni complices encara que el xiquitin visqui (es un decir) actualment a casa nostra.
    M'encanta que segueixin les iniciatives del grup com la de la Marta. Ojo al dato pero, els pares de la criatura no tenen cap responsabilitat especial per aquest sol fet, el jefe del blog es una cosa i la criatura es un altre.No vayamo a liala xD, que si empiezo a contaros batallitas de la mili vais listos... juju.

    ResponderEliminar
  7. Ah!!!!! que amb tanta historieta del clio, he oblidat comentar que el mateix dia k em vaig trobar la finestra trencada, vaig rebre una multa per aparcar malament la moto!!!! Aparcar malament la moto!!!!!!!!! Encara ni m'ho puc creure...bueno si, que la llibreta d'estalvis dona fe!!!

    ResponderEliminar
  8. QUE NO CUNDA EL PANICO!!!!!!!!!!!!!!!!Pero ha llegado a mis oídos que la criatura no actualitzarà aquesta nit el blog...suposo k com ha d'entrenar, té xcusa per dir que estava cansat!!! EJEM!!!!!!!! Aquí queda la noticia ;)

    ResponderEliminar