martes, 30 de marzo de 2010

FELICITATS!!!!!!!

Bueno, avui toca un post especial que cada dia no és el cumple del Jefe.

M'agradaria poder felicitar-te com et mereixes (face to face) però com no és possible, he volgut fer un petit post dedicat per tu (Sí, Didac, ara sí que em pots dir que sóc una empalagosa) No sé si recordaràs que fa un temps van arribar a les meves mans algunes fotos...jejejeje doncs encara avui ho patiràs. Per si omplir tot un local de fotos teves a les parets no era suficient, aquí està el meu "homenantge" a modo de : "Oh!! mira què mono!!, "Què xikitin!"

Aquí tenim al "Jefe" cuando ni siquiera él sabía que sería el "Jefe"

La següent és una de les fotos que més m'agrada, espero que ningú em demandi per utilitzar-les sense consentiment!!! Però mira quin nen més maco, havia de compartir aquestes
imatges amb tots els teus seguidors (Si en el fons ho faig per tu :3 )

Ohhhh!!!! Mira quina monada!!!

Ara tinc dubtes, l'anterior és la que més m'agrada però la propera... no té preu. I tranquil, que només penjaré un parell més!!! Deja de sufrir pekeño!!

Aquí ja feies cara de trasto (cara de trasto amb un aire a Marcial, ja apuntaves maneres) qui sino tu enviaría un sms dient només: PLANTÓN


I qui havia de dir que aquell nen que demanava la cançó del "patito" quan anava en cotxe amb els papis, acabaría sent aquest Heavy:


Hellfest!!!!!! \m/

I ara ja l'última foto...la culpable de que et et toqui "soportar" a la cansi! (He de reconéixer que aquí volia posar una foto, però al final m'he decidit per una altre! Para evitar censuras en el blog)


Pobret!!! Seguro que no imaginabas la que te iba a caer después de esta noche!!! ;)


Fins aquí la sessió de fotos, espero que tinguis un molt bon dia de cumple, com et mereixes!
M'agradaria poder estar amb tu, però hauré d'esperar. Havia pensat en gastar el primer "comodín" pero Delta no és suficientment eficient i ni amb les 6 hores de diferencia arribo a temps!! Cachis!

Et trobo a faltar!!! Molt!!! Mai m'havia agradat especialment el mes de maig...fins aquest any!! ;) GUAPUUU!!!


6 comentarios:

  1. Hola Marta, ens ha encantat el post, eih! Didac de empalagos res de res que avui vem parir fa 24 anys a aquest trasto que no ha parat ni un moment des de el dia que va neixer. De petit anavem darrera d'ell per que no es perdes i ara anem derrera d'ell per les ameriques per no perdrens, sempre de volit, que hi farem.
    Un peto a tots.

    ResponderEliminar
  2. M'esperava algo més moderat! No havia pensat en que tenies en el teu poder fotos molt comprometedores :3

    Res res, m'ha encantat. No hi ha res que sentir-se recolzat el dia del teu aniversari :)
    Guapa!

    ResponderEliminar
  3. @ Pares de la criatura: Gràcies!! Disfruteu molt del nen i del viatge. Petonets

    @ Xikitin: No te puedes fiar de mi ;) algo más moderado...jejeje si claro, no puedo verte el dia de tu cumple y me voy a limitar a un "Felicidades"
    M'han agradat molt les 2 fotos!!! Ara a disfrutar del dia i de les vacances!!!

    ResponderEliminar
  4. Vale, que sapigueu que soc una persona que sap acceptar quan tot el món se li posa en contra... RECONEC QUE EL POST NO ES EMPALAGOS, EL PROBLEMA ES QUE ESCULLS FOTOS I NO SURTO A CAP!!! XD

    Marta, tindrem una conversa face to face (per cert, es el títol d'una d'aquelles películes que et fa plantejar-te si realment el cinema es art) i fliparas!!!

    Pares de la criatura (se que sona com si en comptes d'un fill tinguesin un gremlin, no m'ho tinguin en compte): Això es llei de vida ja se sap, això dels fills es una experiencia que mai deixa de sorprendre't, i més si tenen un de tan genial com el chechu XD (jo també sé posarme tendre).

    Criatura: Definitivament, i tot que a la festa del teu comiat ja la vaig veure, la millor es la foto número 3, es impagable XD Una abraçada Chechu i que tinguis molt bon dia!!!

    PD: Tot i que el joc es legal a l'estat de Nevada, si us plau, si en algún moment cap dels 3 s'esta jugant en una timba de poker a algú de la familia, la casa o algún organ, deixin la partida que el joc pot ésser molt dolent!!

    PD2: MOLTIIIIIIISSSSIIIIIMES FELICITATS!!!!!

    ResponderEliminar
  5. CHECHUUUUUUUUU!!!!!!
    MOLTES FELICITATS!!!!!
    http://www.youtube.com/watch?v=xJCV-4PAIRM

    ResponderEliminar
  6. Felicitats Primo!! ets graaan tiuuu

    i m'ha agradat molt aquest "remember" gràfic Marta, molt xulo.

    Una abraçada a tots

    ResponderEliminar