lunes, 16 de noviembre de 2009

Benvinguda a la japonesa

L'altre dia vam anar a comprar sushi per emportar, que es veu que hi ha un lloc aquí on els dijous fan un menú especial per sopar que surt molt bé de prou i et fots les botes.

Em va fer gràcia com, quan algú entra per la porta, automàticament els cuiners foten un parell de crits a mode de benvinguda. A mi em va fotre un bon susto, no tant a l'arribar nosaltres si no quan estàvem esperant el menjar, i et pilla per sorpresa.

S'estalvien haver de posar campanetes o timbre a la porta... ja es preocuparan els cuiners de fer saber als cambrers que arriba algú, cridant com a energúmens.

I em va fer molta gràcia, perquè em vaig enrecordar, com no, d'un capítol dels Simpson que van a menjar sushi i el Homer menja Fugu, el peix que si es talla malament es mortalment verinós, i es pensa que morirà.


Veure minut 0:09 (via videosift.com)

1 comentario: