jueves, 19 de noviembre de 2009

Miscelánea 3: MiniCoke i la obesitat

Estava veient el partit dels Lakers i com el Pau Gasol, en el seu primer partit després de la lesió, es passejava per la pista (10 punts i 4 rebots en els seus primers 8 minuts). He pensat... hauries de planxar. I he acabat venint a actualitzar el blog. Coses de la vida!

Així doncs, als que llegiu el blog prenent un cafè pel matí, bon dia! A la resta, espero que al menys entre un cop al dia. Si no, diguem que a la familia els perdono. Als amics no, mal amics!

Després d'aquesta introducció totalment innecessària, anem a la essència del post (probablement també del tot innecessari).

------------------------------------------------------------------------------------

L'altre dia vaig veure això al Publix i em va fer gràcia:


És la germana petita i obesa de la Coca-Cola. És un terç més baixeta que la normal, però igual de diàmetre. Perquè no la farien més estilitzada? És un reflex de la societat americana? Recordem que més d'un 20% (bastant més) de la població dels USA és obesa. He de dir que vivint al costat d'un campus això no és tant patent. Ara... quan veus obesos... els veus. Joder si els veus!

De totes maneres, m'ha entrat un atac de nostàlgia. Veure les llaunes així juntes, una alta i l'altra baixeta i grossa m'ha recordat un clàssic entre clàssics dels vídeojocs: Bonanza Bros!

Sí, molt friki. Frikíssim! Però és el meu blog i faig el que em rota!


I com a extra us deixo un gràfic ben graciós sobre el tema de la obesitat que no és tant graciós:

Percentatge de gent obesa, per estats.

No sé com, un post en principi centrat en la mini Coca-Cola ha acabat treient a Bonanza Bros, i la obesitat. Espectacular! I ho dic perquè m'acabo de fixar en un detall. Vegeu en un mapa dels Estats Units on es troben els deu estats més obesos dels USA, tots per sobre del 28 per cent:

Visca els estats del sud i el menjar "surenyu"! A destacar que Kentucky, origen del gran pollastre, no estigui en el top10.

I per treure ferro a l'assumpte, i sense que se m'ofengui ningú si us plau, us deixo aquest vídeo de Padre de Familia:


Hi ha la tira de bromes sobre la obesitat. M'encanta la de: "Peter, tienes tu propia fuerza gravitacional".

4 comentarios:

  1. Si vas un a un casi no es percep el canvi XD

    ResponderEliminar
  2. Uuuuhhhh...stás en zona de peligro...la obesidad te rodea ;)
    ei...per cert...k si tu ets frickie (pk una mica si k ho ets...i ho sabem ;)) el teu blog ho ha de ser també!!!
    Per cert...merci...un altre dia gaudint del cafè :D

    ResponderEliminar
  3. Que consti que la familia el mira cada DIA.
    Per cert enta a SECS i diguem que en penses. Petonets.(Sociedad Españolas de Ciencias Sensoriales)

    ResponderEliminar
  4. Gracias a los fans pues, que me siguen cada día!

    Per cert, amb familia em referia no només als pares, que ja imagino (i més els val!) que entren cada dia.

    ResponderEliminar