martes, 11 de mayo de 2010

Ashes to ashes

Ay! La cendra! Símbol de la mort, del canvi, de la conseqüència, i de les putades.

Em queden tres setmanes justes abans de tornar cap a Barcelona. De totes maneres, la fi d'exàmens i del trimestre augura molts canvis. De fet, vinc d'una mini-festa de comiat. I és que molta gent apura els seus últims dies aquí. Gent que marxa per tornar, gent que marxa per sempre més.

Mocadorada... de comiat, és clar.

O inclús gent que ha marxat. Us recomano, sobretot als menys ociosos, que llegiu l'última entrada del meu amic Héctor, que va estar a Boston. Pot ser que quan em quedi poc per marxar em senti com ell, encara que no sé si el fet de tenir tants lligams a Barcelona m'ho impedirà.

La festa de la qual vinc, d'estudiants responsables i adults, prenent pastís i refrescos, i gent cantant boleros, ha servit per despedir a n'Adrien, en Ciccio i en David, que marxaran demà, si poden. Perquè dic això? Aviam, podeu veure l'analogia amb el canvi. Què me'n dieu de les putades?

Doncs tenim un gran volcà anomenat... no sé, un nom del que prefereixo no recordar-me'n, que amb els seus núvols de cendra està sembrant el caos. En Luisca ha patit retards considerables en el seu vol d'avui, i a la seva noia li han cancel·lat, tot i que ho ha pogut recol·locar a demà, però fent escales imprevistes i demés. Està per veure què passarà demà amb els nostres entranyables amics.

El nostre amic...

Més enllà d'això, sembla que les despedides amb les respectives festes s'aniran succeïnt. I no patiu, que entre festa i festa ja encarrilo el projecte, no sóc tonto. De totes maneres, em permetreu que demà dimecres em permeti el luxe d'anar de festa per despedir al mestre José. I aniran caient... en Marko, en Josep Miquel, en Max, l'Anna, en Brandon, en Jeremie, en Rémi, etc... Per sort alguns d'ells els podré veure a Barcelona.

Arribat el moment, creuarem els dits per a que el meu retorn no tingui masses incidents, prou en té un amb tota la càrrega física i emocional d'una mudança intercontinental com per trobar problemes un rere l'altre.



Pregarem al déu dels volcans.

15 comentarios:

  1. Marta avui t'he guanyat.
    Sergi jo no ho se fer o si pero no tinc temps de posar aqui un link, pero et posaria el anunci del Mediamarc "yo no soy tonto".
    Be estem tocant la melancolia, per cert no has dit ni pum de la meva entrada sobre Hopper en el face.
    Les cendres, la despedida, etc,etc son continguts força melancoloides, pero no t'amuinis entre tots et durará poc (fantasma blanc de la serie "fantasmas para todos los gustos"). Ahh! i les fotos del ultim party tremendes, les teves cares no se si son producte de la pena o del alcohol.
    Pero aquí hi ha una paradoxa: les cendres de volca son cendres de vida , el maleit volca que et pot portar problemes es perque massa viu.
    M'ha fallat el primer pacient i estic inspirada, no us penseu que estic de parranda.

    ResponderEliminar
  2. Uyy Marta, encara no has escrit. Crec que he fet trampa, ara recordo que habies dit que avui tenies un marron. Que te sea leve.

    ResponderEliminar
  3. Post melancolic el d'avui!! En fi... la veritat es que això ja s'acaba i no m'extranya que, tot i que tens moltes coses a Barcelona, tinguis una miqueta de "morriña" de marxar.

    Sobre les cendres... a vegades penso que això que els humans anomenem natura, aquest ent viu que dona força i vida a totes les coses, ens demostra a vegades que som fragils, molt fragils. Els humans, com a especie, hem perdut l'humiltat i el respecte per les coses... tan de bo aprenguessim quelcom del volcà.

    En fi... com sempre dintre d'una estona el meu post dedicat de cada dia.

    PD: Chechu, veig que aquesta guerra va per llarg XD

    ResponderEliminar
  4. Isabel, avui veig que has tingut temps per dedicar-ho al blog!!! Certament, avui la Marta serà l'ultima en publicar XD A vere si m'inspiro i et poso algun link avui que t'agradi!!

    Una abraçada

    ResponderEliminar
  5. Isabel i Marta, avui el link només es de música de fons... m'agradaria que el posesiu i tan bon punt comenci a sonar llegiu el que us tinc preparat.

    Link:

    http://www.youtube.com/watch?v=QakUYuHnfrk

    REFLEXIONS:

    Avui podria ser un dia qualsevol, pero el tema que ha tocat el chechu es mes profund del que sembla. Inici i final. Vida i mort.
    Això és el cicle de tot. I un no pot entendres sense l'altre. L'inici sigui quin sigui, té implicit un final en totes les coses. Sovint no el tenim present fins que es tan aprop que crema, sovint un no valora aquesta cosa X que sense voler menys prea pensant que serà quelcom etern, o si mes no, el seu final es veu tan llunyà que no es te en compte.

    En la vida, hi ha petites i grans morts... pero tota mort duu nova vida. Dintre de poc haurà mort una epoca als EEUU però renaixerà una vida que s'havia mig perdut... De fet la melancolia es inevitable en aquest cicle etern, però tan meravellos. Potser, i nomes potser, la mort dugui en si mateixa una felicitat que costa de veure però que hi és, i potser hi sigui per demostrar que ja sigui en el pitjor dels finals sempre brota quelcom nou, quelcom viu. I de fet, sovint només son els finals els que ens donen forces per fer coses que sino mai fariem.

    La magia de saber que alguna cosa s'acaba fa que assaboreixis cada instant amb tanta intensitat que aconsegueix fer-ho únic i sovint etern...

    Que tingueu tots un molt bon dia.

    PD: Marta, no se com haurà anat, però desde que vam parlar ahir no hi he deixat de donar voltes i volia dirte que en sigui ella o no conscient... tu vas salvar la vida d'aquella noia. Potser no perque l'anes a matar... sino perque va ser gracies a tu que va tenir forces i valor d'enfrentar-se a qui la maltractava i això no te preu.

    Felicitats.

    ResponderEliminar
  6. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  7. X cert... Chechu, pero si no ho saps els ciutadans de Barcelona estem cridats a votar que volem que facin amb la diagonal. Pots votar a

    www.bcn.cat/diagonal

    Bé, aquí ve el que volia dir... suposo que ja ho sabeu però... mireu aquesta noticia si us plau:

    http://www.lavanguardia.es/ciudadanos/noticias/20100512/53925805180/no-no-funciona.-potser-llavors-diguem-los-que-voste-ja-ha-votat...-si-si-exacte-hereu-jordi-hereu-la.html

    A vegades em pregunto perque hi ha tanta por a dir el que pasa de veritat. Si l'alcade no podia votar, q costa dir, no funciona bé i tractarem de solucionar-ho? Que tots som humans!! No cal mentir

    ResponderEliminar
  8. uffff!!!!!!! un dia q arribo tard i hem trobo tot això!!
    A veure que arribo una mica "sensiblona" i podria posar-me a plorar en res!

    Estic contenta, els primers posts dels dies continuen sent de "les nenes" quan no és una és l'altre, però aquí estem!! Les primeres!!!
    Isabel he arribat molt tard a la feina i no he pogut comentar fins ara pk havia d'anar a un judici. Dilluns tarde vaig ser testimoni d'un cas de violencia de gènere al carrer, vaig trucar als mossos i vaig estar allà esperant amb la noia fins que vam fer la denuncia i avui era el judici!
    HA ANAT MOOLT BE!! ESTIC CONTENTA!!
    Didac...no he pogut posar la música,just arribo a la feina i em semblava forçar massa!!! Però de veritat, gràcies pel teu comentari...a res estic de plorar!!!

    Bueno i al xikitín...ja farem tot el que estigui a les nostres mans per a que arribat el moment no trobis a faltar EEUU!! ESTIC MARCANT EL CALENDARI AMB ELS DIES K FALTEN!!!

    Petonets a tots, encara k una mica tard!!!

    ResponderEliminar
  9. Didac mola mooolt la música de Lost!!!
    Y por favor...donde pone "arribo i hem trobo" fingid no haberlo visto ;) y que ponga "arribo i em trobo" UPS!!!!

    ResponderEliminar
  10. En sergi extén els braços endavant com un àrbitre donant la llei de la ventatge i diu:

    ¡Sigan, sigan!

    ResponderEliminar
  11. T'agrada eh?? veure el blog ple de comentaris!!! ;) això si...a nuestro aire!!! :D

    ResponderEliminar
  12. jajajajajajajaja!!! La veritat es que poques vegades els comentaris tenen algo a veure amb el que ell posa!! Nosaltres al nostre aire XD

    ResponderEliminar
  13. http://www.youtube.com/watch?v=FG86Tg3cN8w

    ResponderEliminar
  14. http://www.youtube.com/watch?v=mpQYOitfXlA&feature=related


    jajajajajaja :3

    ResponderEliminar
  15. Bueno familia, després del megacomentari k he deixat avui, no puc anar a dormir sense compartir la meva alegria amb el blog i amb vosaltres!!

    Que algú et digui: "Mi vida empieza ahora y es gracias a ti" NO TE PREU!!!!!

    Sí! Estic parlant del judici!!! Avui, després de només dos dies (però quins dos dies) per fi s'ha acabat tot!! I millor impossible!

    ResponderEliminar