lunes, 10 de mayo de 2010

MONACO

Us adverteixo que: poques ganes + poca inspiració = festival blogger. De totes maneres, potser fruït de la mala llet sense motiu potser em surten coses gracioses. Però no espereu la panacea.

Tenia alguns temes dels que parlar, però ja us dic que la mandra principalment em prevé d'extrendre'm o treure suc a temes que, a hores d'ara, millor reservar.

-----------------------
Com que fins fa una estona estava currant, potser que pari per una anècdota acadèmica. No fa massa, els grup dur de nanocomunicacions (els doctorands i professors relacionats) va preparar una proposta per rebre una beca bastant important. Van estar dies prop del col·lapse, nits en vela, en una mena de cursa que pot valer milions de dòlars (literalment).

Un pastizal (literalment)

Crec que us ho vaig explicar en alguna ocasió, igual que la gent d'aquests entorns té molta traça posant noms i buscant acrònims (algun de vosaltres m'ho va demostrar...). Doncs aquesta gent no serà menys i no se'ls acudeix sino posar de títol de la proposta:

MONACO: Molecular NAnoCOmmunications

Sí senyors, un nom maco de per si el van abreviar com a Mónaco, suposo que buscant la rialleta de les persones que evaluen si el projecte i que han d'adjudicar una pastíssima. Clar que el nostre professor i alguns dels inputats en el projecte tenen una reputació que els permet fer aquestes tonteries, també potser per en un futur tenir una manera de que es recordi.


-----------------------
Van passar uns dies i jo me'n vaig oblidar completament del tema. Fins que l'altre dia es comentava entre els del laboratori una de tantes que el nostre professor ha fet. Resulta que, en un dels seus atacs bromistes, va descobrir que un dels adjunts no sabia on coi era Mónaco. La qual cosa li va servir per riure-se'n bastant a la seva cara. Eh, però de bon rotllo. Ens va semblar a tots una mica fora de lloc, però eh, per altra banda ell es així i no hi havia cap problema.

L'adjunt en qüestió. En serio, la foto no li fa massa justícia, encara que té una retirada en viu molt marcada a "Marianico el corto". Ara, la dona que té no li treu ningú. Aquestos iranians...

El tema va continuar intern i crec que arribats al moment només els de nano sabíem del tema. Fins que l'altre dia que vam celebrar a casa del jefe el seu aniversari, el professor adjunt estava també i en un punt de la vetllada va deixar anar una puyita rotllo, que parlàvem de llocs on viatjar i li va dir:

- I a tu no t'agradaria viatjar a Mónaco? *risas* *risas*

Aquest home és un crack! Ara, s'ha de dir que no en va fer massa sang, va ser graciós i tot.

EXTRA:
buscant fotos de l'home en qüestió pel seu nom complet, m'he trobat que un artista iranià es diu exactament igual, i és una barreja de Julián López i
Jorge Fernández de la Ruleta de la Suerte, amb perilla. Curiós.

------------
I vosaltres, coneixeu acrònims graciosos, curiosos? Vaja, pregunto en plurar multitudinari, però realment espero només respostes de 2 o com a molt, 3 persones. Se abre la veda...

11 comentarios:

  1. Una subclassificació d'acrònims ingeniosos: els acrònims recursius. Exemple:

    WINE - Wine Is Not an Emulator.

    ResponderEliminar
  2. Us adverteixo que: dormir malament + poca inspiració = festival de comentari!! ;)
    Bueno, jo directament crec k paso dels acrònims jijijiji l'anterior cop ja no vaig col·laborar buscant nom així que, li deixarem la feina pel Didac i l'Ignasi que l'anterior vegada van estar bé!!

    Ufff i com avui no estic gens inspirada, acabo aquí ja el comentari!! Només dir que molt bona la foto de Julián López!! Ay qué rico!!

    Petons!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  3. Jajajajja!! La veritat es que avui t'ha quedat prou curios el post!

    M'ha fet molta gracia que el tiu es digui igual que un artista iranià. No deixa de ferme gracia aquesat gent que es diu igual que algú famos.

    Per altre banda m'agradaria destacar la teva sutilesa perque ens currem els comentaris! M'agarada molt aquest caire que esta prenent ultimament el blog de propostes teves i respostes nostres, pero veig que la Marta avui "no esta por la labor".
    Jo però he buscat i aquí us porto una ració d'acronims graciosos:

    SGAE: Singular Grupito de Aprovechados y Explotadores.
    ADSL: Algunos Días Sin Línea
    SEAT: Sólo España Admite Trastos.
    RENFE: Rogamos Empujen Nuestros Ferrocarriles Estropeados.

    Aquí un deixo un link d'acronims en angles bonissims!!!

    http://www.hehe.at/funworld/archive/sortedjokes.php?category=funnyacronyms&joke=735

    Bon dia a tots!!!

    PD: Segona part en una estona

    ResponderEliminar
  4. Eiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!! és boníssim Didac!!! m'ha encantat el teu llistat!!!!
    Ufff si kedem avui ja t'explicaré pk la meva falta d'inspiració!!
    Feo demà a les 10.30 he d'estar a la Ciutat Judicial :O

    Bueno...esperem l següent comentari!! el de les nenes!!! :D

    ResponderEliminar
  5. Astupendu... agrairia que els acrònims fossin reals!

    ResponderEliminar
  6. ja està el TIKIS!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)

    ResponderEliminar
  7. joder chechu!!!! deixa de queixarte que mola moltisim el que he posat XD

    ResponderEliminar
  8. Es que te gelos. Molt bons els acronims falsos-

    ResponderEliminar
  9. Isabel i Marta, la reina i la princesa d'aquest blog, permeteu que avui em doni la llicencia de posar quelcom diferent als acronims.

    Es tard i el q tenia escrit s'ha anat a la merda perque se m'ha actualitzat el firefox i he perdut tot el text aixi doncs... un link, i demà m'ho curro més! Es motl curios, macu i marta va de gosos ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=SGq1641reC8&feature=fvst

    Molts petons!!

    ResponderEliminar
  10. veient k avui el dia va de gossos, aquí deixo un altre!!
    http://www.youtube.com/watch?v=gNb6Cs7L440

    Per cert...m'estic acostumant a la rata nova :D

    ResponderEliminar