domingo, 16 de mayo de 2010

Progress Report V

Diumenge per la nit. Sempre es pateix una mica de depressió dominical i més quan el cap de setmana ha estat com aquest. Tot i tenir un maldecap enorme divendres, que va fer que marxés a dormir abans de la mitjanit, dissabte em vaig llevar alleujat. Vaig estar treballant una miqueta durant el dia, a l'expectativa de l'acte central del dia.

Pel meu aniversari i el de l'Elías ens van regalar una entrada per anar a veure els Braves, l'equip de baseball d'Atlanta. La cosa no hagués tingut més relevància a no ser pel fet que l'entrada tenia accés a un buffet lliure i a tota la cervesa que puguis beure. Més que res perquè el beisbol és un esport aburrit com pocs.


A destacar del partit va ser l'ambient festiu i familiar abans i durant del matx, el papeig i la beguda que ens vam fotre, la sacada d'honor d'un home de cognom "Tonto" (en serio) i la pallissa que ens van fotre. Vam perdre 11-1, però a mi plim, que vaig sopar de gust mentre veia el partit i comentava les regles amb l'Elías. De totes maneres, quins collons: sabeu que juguen tres dies seguits contra el mateix equip? Doncs avui Atlanta ha guanyat 13-1. Quins collons! També posats, m'hagués fet gràcia veure al valencià que van fitxar, segons Marca, fa un temps, però que no apareix ni a la web oficial.

Després vam estar de festa pels apartaments, però ja és un tema diferent. I avui diumenge, doncs clar, campions de lliga amb 99 punts. Messi pichichi i Valdès, Zamora. Només m'hagués faltat ser allà per anar a Canaletes, entre altres coses.


-----------------
Però vaja que al que venia era a actualitzar el tema tesi. Amb el que portem de cap de setmana, s'ha començat el capítol 6 (de 8) i portem 87 pàgines del que és la primera versió. Dilluns passat vam tenir meeting, en principi perquè ja marxa gairebé tothom, inclòs el professor, i calia posar-se al dia.

En Luisca estava "apercibido de sanción" i ell marxava el mateix dia per la tarda, així que s'esperava que fes una bona presentació. Així és, va resumir tot el que ha fet del tema concret que maneja ell, i va fer una molt bona presentació de més de 45min amb la qual el professor va quedar satisfet, i van perfilar la línea a seguir.

El que no esperava és que sent set persones en el grup de nano ara mateix, haguéssim de presentar tants. Va presentar la Sana, una noia pakistaní que em dóna a mi que ho té una mica cru; en Joan que busca motivar un tema per ficar-se, però no va tenir molt èxit (i no perquè no ho fes bé, si no pel tema en sí) i van haver d'estar barallant-se una estona per treure alguna cosa en clar. En Max també presentava, en Ciccio també, tots més o menys positivament.


Jo vaig presentar 5 minuts, més per continuïtat que per altra cosa. El que vam treure en clar és que si el meu objectiu es presentar la tesi abans de l'estiu, estant el professor a Barcelona, hauria de ser abans del 15 de Juliol. Jo imagino que quan arribi a Barcelona la primera versió de la tesi estarà encarrilada. Però moldejar-la i perfeccionar-la, mai se sap el temps que pot portar (de primeres, ja crec que hauré de mig reescriure l'introducció). Així que caldria fotre canya... per no dir que cal preparar la presentació i tota la pesca.

Tornant al meeting, només comentar que hi vam estar quatre hores i vaig acabar una mica fins el monyo, sobretot quan ja portes moltíssima estona tancat i comencen a sortir diàlegs innecessaris, redundants, o simplement de lleure. Hi ha vegades que no cal allargar tant les coses.

------------------------
Ara aquests dies el professor no hi és així que jo puc anar al meu aire, anar al laboratori quan em roti i girar una mica els horaris si cal. Espero avançar molt aquesta setmana, i quan ell torni un dia d'aquests, poder presentar-li alguna cosa si va bé, marxar a Miami amb la consciència tranquila, i en res em planto a Barcelona.


Per cert, la vaig cagar a l'últim meeting dient que tornava a Barcelona el dia 1, en comptes de dir-li el 25 i tenir carta blanca per anar a on em rotés... perque preferiria no haver de dir-li que vaig a Miami de turisme.


Se us acudeix alguna excusa? Discuss.

13 comentarios:

  1. Mmmmmmmm ara hem de pensar alguna "trola" per marxar a Miami i dir que ets a barna? Ejem!!! Dir que has d'anar al...no sé...posem podoleg, per ex. no cuela oi? ;) jijijiji
    Ja està, has de tornar abans a casa pk el teu germà fa la seva primera comunió!!!jijijiji si mai l'has parlat al turco de la familia...ja ho tens :P

    Aish!!! Si ahir haguessis stat ja a Bcn, hagués anat amb tu a Canaletes ;) ohhh!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  2. Bon dia!!!! Q taaal??? Home he de dirte una cosa... les tragedies familiars, los bodes, etc... sempre son una excusa de causa major espectacular!!! Així que ja saps... si mai has de mentir a la gros, això segur que cola!!

    Per cert, no se si ho sabeu però el Barça es campió de lliga XD

    Bé, i com sempre, però avui amb una nova dedicatòria, en uns moments el meu comentari especial del dia!

    ResponderEliminar
  3. Bueno... Avui és inevitable, així que els primers videos son dedicats a tothom, però en especial a l'Isabel, la Marta i pel Joaquim. Gaudim!

    http://www.youtube.com/watch?v=sogKUx_q7ig

    http://www.youtube.com/watch?v=oaczosE4NkU

    I ara, Joaquim potser això és nou per tu, entrem en l'espai de dedicatòries personals.

    Entrem en les ultimes 2 setmanes i comença a pasar el temps inexorablement cap a la fi d'aquest blog, de les meves dedicatories i de tot el "tingladu" que tenim aquí montat.

    Així doncs... avui tres videos, un per cada un!

    Isabel:

    http://www.youtube.com/watch?v=DyDdMA0hfXg

    Marta:

    http://www.youtube.com/watch?v=Z2i9QYWzKGU

    Joaquim:

    http://www.youtube.com/watch?v=3ATzJLjEdOg

    Que tingueu tots molt bon dia!!!

    ResponderEliminar
  4. Ehhhh!!!!!!!!!!!!! com que això s'acabarà!!??!!!
    haurem de parlar amb el "Jefe" no pot matar el blog un cop torni!! Ho volem tot!! A ell i al seu blog...Didac, que et sembla si comencem a recollir firmes per al NO TANCAMENT!!? ;)

    Tornaré a comentar aquesta tarde...després de mirar el video!!! que ara a la feina...está feo! :D

    Per cert, com k no vas anar ahir a Canaletes?pfff vaja un culé!! Jo vaig star a la Pça. Sta. Anna de Mataró, no és el mateix...però almenys vaig estar!! jeejje

    ResponderEliminar
  5. NO AL TANCAMENT. NO AL TANCAMENT.............Amb la vidilla que hem dona, no voldreu que entri en depressió.............

    ResponderEliminar
  6. Potser estem començant la manifestació abans de temps...el Jefe no s'ha pronunciat encara. Això si, per si de cas... NO AL TANCAMENT!!!! NO AL TANCAMENT!!!! TENIM DRET A DEMANAR EL NOSTRE BLOG!!!! (i no Tikis!! demanar el nostre blog no és que ens fem un nosaltres, k te veo venir!, el teu és el nostre blog ;) )

    ResponderEliminar
  7. Jo us donaré el suport que necesiteu però sapigueu que la meva campanya de dedicatories té una finalitat més enllà de fer-vos més agradable el dia. Així doncs, si el 31 de Maig del 2010 no he aconseguit el meu objectiu, n'hauré de buscar altres. Per tant, deixo la porta oberta a seguir amb nous projectes com el vostre, un cop assolida la data anteriorment assenyalada.

    Solemnement,

    Dídac García Fdez.

    ResponderEliminar
  8. ???????????????????????????????????

    ResponderEliminar
  9. Chechuuuu!!!!!! Que el Didac s'està posant molt seriós!!!! (va...home...cita'l al teu blog!! jijiji d fet, crec k els teus comentaristes ens mereixem una citació especial en un dels teus posts jajajajajja)

    Didac...molt grans els videos. He vist un parell d'artistes en el meu, que deu ni do

    I ara familia...tinc una missió...tinc 3 caixes a casa de l'Ikea que s'haurien de convertir en una taula i dos bancs per la terrassa!! No serà fàcil..pero ho intentaré!
    PETONNSSSSS!!!!!!!!
    Solemnement,
    Marta Estelers Mrtz. ;) jijijiji

    ResponderEliminar
  10. el pare de la criatura17 de mayo de 2010, 11:48

    Jo, de moment, m'he apuntat a un grup del facebook: A QUE TROBES AL MENYS A 5 PERSONAS QUE S'ENFADARIEN MOLT SI EL CHECHU TANQUES EL BLOG.
    Per descomtat , visca el Barça!!!

    ResponderEliminar
  11. Si totes les coses que explico al blog us les puc explicar en persona, no creieu que perd la gràcia?

    ResponderEliminar
  12. el pare de la criatura17 de mayo de 2010, 15:38

    Didac,
    Solemnement agrait per l'honor de tenir dedicatori personal, igual que les nenes. L'he disfrutat molt.
    Gracies i visca el Barça!!!

    ResponderEliminar
  13. Didac, el creador del blog no et dirà res...però aquí ens tens a nosaltres cada dia!! ;)

    I ara, me'n vaig al face, a buscar el grup i unirme ;)

    ResponderEliminar