viernes, 14 de mayo de 2010

Els negocis: noves adquisicions

O també titolat: "unos se van, pero otros vienen".

Vaig comprar fa una setmana un petit equip de música per fer companyia al meu iPod. He estat tota la setmana pendent de l'enviament, veient com venia de l'altra punta del país passant per Chicago o Nashville.

I avui pel matí per fi ha arribat. Dormia quan han picat a la porta, i després de dutxar-me he baixat a buscar-lo.

Serà molt difícil suplir la marxa de la tele durant les dues setmanes que em queden, però amb això com a mínim ho alleugerirem una mica. I servirà per jubilar la cadena de música del neolític que tenia a Barcelona, i que petava moltíssim, però desgraciadament ja començava a fallar.

PVP: 149.99$
Mínim a Google Products (nou): 104.99$
A mi m'ha costat (nou): 59.64$

M'encanten les gangues, ja ho sabeu, i tenia entre cella i cella comprar-me alguna cosa per l'estil.

La caixa estava una mica desgastada i els plàstics una mica moguts, però està nou de trinca. La potència no reventarà els vidres, però és molt més que suficient per l'habitació. La raó és perquè és portàtil i pot funcionar amb bateria, petit i lleuger, ve amb una funda de viatge, que m'anirà de perles per portar-lo.


Res, fins aquí el post extra d'avui. Discuss.

7 comentarios:

  1. Sssssssiiiiiiiii!!!!!!!!! Per fi ha arribat!!!!!!!!!! :D
    oju! que és mooolt mono!!! ;)

    Doncs jo volia posar tb una foto jijijjiji del meu paquet d'avui tb...però crec que no puc no?
    cachis!!!!!

    ResponderEliminar
  2. era pregunta técnica no de permís? :P es poden posar fotos? ho he intentat i no he sapigut :(
    (el copiar y pegar no cuela!!)jijijiji

    ResponderEliminar
  3. apa! després de l'assistencia remota ;) aquí està també la meva nova adquisició
    (no, no és la Rata pelada, és el nou quadre de l'habitació!)

    http://img39.imageshack.us/i/img3003qm.jpg/

    ResponderEliminar
  4. Te'l compro per 2000$. Ho sento, és la meva última oferta.

    ResponderEliminar
  5. Quin trajín de compra-venta.

    ResponderEliminar
  6. Només puc dir que demà tornem a la rutina i postejaré com deu mana, pero crec que has fet una gran compra!!

    VISCA EL BARÇA

    ResponderEliminar