miércoles, 19 de mayo de 2010

Parecidos Razonables

Ja sé perquè Hank Scorpio i el doctor Hunt d'Anatomía de Grey s'assemblen tant:

Obvieu el fet que el senyor de la dreta sembla que estigui cantant una saeta...

Perque tenen un model comú: Van Gogh.


Perdoneu pels posts breus. El d'ahir era una broma i vaig aprofitar per treballar l'estona que no vaig dedicar al blog. Avui vinc d'un sopar de comiat i estic bastant fet pols. Prefereixo dormir ja que demà m'haig de llevar d'hora per acabar de netejar el pis. El meu company marxa d'Atlanta i hem de deixar el lloc presentable.

Gràcies per la seva comprensió.

------------------
EXTRA: alguns més, per a que estigueu entretinguts...

9 comentarios:

  1. Bon dia!!!!! :D
    Bueno mira, ha sigut breu però mooolt bo!!! Muy bien visto el parecido razonable!! ;)
    I jo almenys avui no diré res ni et "burxaré" jijiji si has de fer de maruja i currar, no diré res!
    I perdó pel meu comentari breu jijiji però tot i no haver de matinar avui...ja faig tard!!
    Petonets!!!

    ResponderEliminar
  2. Jajajajajjaaja!!! Curt però intens!!! M'he rigut moltissim!!! Avui t'ho has currat més del que et penses!!!

    Bé, arribats a aquest punt us diré que com cada dia, la meva dedicatoria en una estona!

    ResponderEliminar
  3. Però què està passant avui????? ;)

    ResponderEliminar
  4. xikitin!!!!!!! l'estudi d'ahir, avui stà sent un desastre!!!!!!!
    i mira k jo ho intento, vinga comentaris (això si, sense dir res jejejeje)

    Doncs crec k me'n vaig a mirar roba jijiji que a l'agost tinc una boda i no tinc res k posar-me ;)

    ResponderEliminar
  5. Didac!!! te estás columpiando hoy eh!! ;) jejejeje
    ens tens mal acostumats ja...i ara necessito veure el meu video o dedicatoria!!! :3

    ResponderEliminar
  6. Que n'aperengui! Així sabrà el que se sent... :D

    ResponderEliminar
  7. Hola!!!!!

    Avui he tingut que entregat un treball que no havia fet i he estat liadisim!!!

    La dedicatoria d'avui es curta, pero hi és (que n'aprengui el chechu)!!

    Videos en honor de l'Isabel, la Marta i el Joaquim!! Aviso, estan en angles els 2 primers pero son molt divertits

    1. http://www.youtube.com/watch?v=SMFE7C5y9Zw (per flipar com la presentadora li tira la canya)

    2. http://www.youtube.com/watch?v=s0hTmj3f4Zo&feature=related
    (o com demostrar que un estudiant pot ser retrasat)

    3. http://www.youtube.com/watch?v=H4nYMHpE8js&feature=related (divertit)

    4. http://www.youtube.com/watch?v=oCTiu45llfQ
    (moment historic)

    Bona nit wapus!!

    ResponderEliminar
  8. Jajajaja et queixaràs Dídac de que cada dia hi ha algo escrit aquí, excepte caps de setmana.

    ResponderEliminar
  9. tens rao chechu, però ja saps que no descansaré fins que em citis a la web, es un recordatori per si no saps a que ve tot aquet rollo meu de les dedicatories ;)

    PD: Et va molar ahir lo ve que va sortir l'experiment XD

    ResponderEliminar