miércoles, 12 de mayo de 2010

Festa Intersetmanal

Doncs res nois, demà se'n va en José i ens proposa anar de festa a una discoteca on se monta una buena els dimecres. De totes maneres, està vist que no necessiteu passa perque us monteu vosaltres una bona festa en els comentaris.

Així que res, sento no poder oferir-vos més avui! A mode d'off-topic us poso un anunci que em va fer molta gràcia, i que sembla que va sortir d'un concurs d'aficionats...



Per cert, avui han marxat els que ahir vaig dir sense problemes. Sembla que el volcà se'ns ha tornat capritxós.

15 comentarios:

  1. Vale,vale...muy bien!! Muy bonito!!! Pues tú mismo...jajajajajajja ;) però mira que fer un minipost, on el més destacable és un video!!!! Ke jo a primera hora mai em puc posar a mirar videos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! O_o

    ResponderEliminar
  2. Té collons. En gairebé 9 mesos, l'únic dia entre setmana que surto, i és l'únic dia en que el professor em demana per mail que li faci alguna feina.

    En serio, s'ha de ser gafe.

    ResponderEliminar
  3. No te puedes fiar, cuando menos te lo esperas...ahí está el Turco!!!!!!!!!!!!!!
    Va!!!! ke lo petarás!!!! sé k no sirve de consuelo, pero el azul es mi color preferido!!
    Ei i les diapos seràn com la roba del St. Just!!!! :D jijijijiji (stic intentant buscar algo divertit k et pugui animar ¬¬ però no és fàcil!!)
    Eh 19dies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (K)!

    ResponderEliminar
  4. En fi... vaya dia... no he pogut dormir i em trobo amb això. Espero que t'hagis pegat una bona juerga!!

    PD: L'anunci, es bastant dolentot XD

    PD2: Demà espero una compensació

    PD3: Noies, com sempre, dedicatoria en una estona!!!

    ResponderEliminar
  5. Bon dia, estic carregada de feina pero lo primero es lo primero.
    Sergi agrairte aquest blog que m'ajudat a coneixert millor, es una mica paradoxal que la distacia ens hagi apropat si cal una mica mes i de pas m'ha permes coneixer a les persones que estan aprop teu.
    A tots tres el meu carinyo i admniració, sou grans.
    Un petó.

    ResponderEliminar
  6. Ja deia que tenia molta feina, acabo d'aprovar el calendari del mou curs que fare per els metges, això ja no te marxa enderrera, quin canguelis, encare que tu també Sergi tindrás una mica de canguelis pero sempre ens ensortim prou bé.

    ResponderEliminar
  7. I a tu Didac què et passa, per no poder dormir? :D
    Segur que mare i fill se'n surten de tot, sense problema!!

    ResponderEliminar
  8. Isabel, primer de tot gràcies. I entrant en materia i amb l'ànim de poder fer-te més comode el dia de feina et deixo amb un parell de cosetes.

    La primera es un recull d'acudits de metges, son en castellà però son prou bons.

    http://www.geomundos.com/chistes/chistes-de-medicos.html

    La segona es compartida amb la Marta. Un video d'un home gran que es senzillament genial!

    http://www.youtube.com/watch?v=5j0C9keJeLY

    Marta, per a tu també tinc un recull d'acudits, però aquests son feministes, m'ha fet gracia poder posar a parir el sexe masculí després del que et va pasar, tot i que obviament no tots som aixi, eh!!!

    http://www.chistes.com/Clasificacion.asp?ID=78

    Que tingueu molt bon dia!!!!

    ResponderEliminar
  9. PD: Marta no dormo pensant en el dia que torni la criatura XD Es q estic d'un nervios que no hay quien me pare XDDD

    (Eis, que faci la broma no vol dir que no tingui ganes de veure't, eh!! No em mal interpretis Chechu que jo ja tinc ganes de que arrivis!)

    ResponderEliminar
  10. X cert, Chechu, vaya eliminatoria la dels Cavs - Celtis! Nanu m'estic veient una de partis d'NBA en HD desde que tinc el plus que no veas XD

    Allà tens temps de seguirla o que?

    ResponderEliminar
  11. jajajajajaja!!!!! aish la Criatura!! tots la volem ja per aki!!
    ahir vaig fer una gran fricada al blog, li vaig penjar un parell de videos del youtube, ke tela!!!! :P
    per cert...fins akesta tarde no podré escoltar els acudits!!!!!!! jooooooo!!!!!!!!!! paciencia marta, paciencia ;)

    ResponderEliminar
  12. Dídac, sempre poso els partits al vespre una estona. Tinc constància de tots els resultats i solc veure, doncs això, una estona. L'anunci? No sé, pensa que és fet per aficionats... i a mi m'ha fet molta gràcia la reacció. "Has vist el meu? Hòstia!"

    Mama, ja ens tindràs al corrent!

    Marta, uuuuuuh comic sans i de sant just! Mis preferidos ;)

    ResponderEliminar
  13. Acabo de veure el vídeo Dídac. Tremendo el senyor fent de Sinatra. Però del vídeo m'impacta més veure a David Hasselhoff (o com s'escrigui) de jutge, i que el presentador és el Jerry Springer. Que qui és?

    Presentador de perles com:
    - Jerry Springer show.
    - El juego de tu vida.

    ResponderEliminar
  14. Didac molt gran "el abuelito"
    Aquí tens la replica!!!!!!jejejejej

    http://www.youtube.com/watch?v=JAwOZvvGsRs

    ResponderEliminar
  15. Impresionant la dona!! Sembla que no pugui amb la seva anima i quan canta lo peta!!!

    Tot i això, com la versió original de Edith Piaf res XD!!!

    Celebro que us hagi agradat el abuelito sinatra XDD

    ResponderEliminar