miércoles, 23 de diciembre de 2009

No tens res millor a fer?

Dr. Owen Hunt == Hank Scorpio.

I tant que tinc coses a fer, però tampoc puc treure'm això del cap. Fa poc vaig començar a veure la cinquena temporada de Anatomía de Grey, que després d'un primer capítol excessivament pretenciós i fenòmens paranormals després, ha aconseguit tornar a enganxar-me. En aquestes que apareix un personatge nou, l'anomenat Dr. Owen Hunt, si no m'equivoco.

S'ha de dir que jo ja tinc una mania tremenda en identificar les veus del doblatge. I en aquest cas no va ser diferent... la veu em sonava molt. I el cas és que la cara també. I van ser pocs minuts els que van passar fins que era massa clar per no adonar-me. Era Hank Scorpio, dels Simpson. Aquell jefe tan enrotllat que contracta a en Homer, però que acaba sent un supervillano.

Treieu les vostres pròpies conclusions:

No ve al cas però... aquesta segona foto a la dreta, està cantant una saeta i "hasiendo palmas"?

I extret de eldoblaje.com, la prova definitiva. No imagino quin procés de selecció hauran seguit per la veu, i si realment el director de doblatge era un catxondo i també va pensar que s'asseblava molt a Hank Scorpio i que aquella ja era una bona veu. Qui sap.

Actor real, actor de doblatge, i personatge. BINGO!

No hay comentarios:

Publicar un comentario