lunes, 7 de diciembre de 2009

A reveure, Boston

Escric ja des d'Atlanta, amb pena però alhora sentint-me a casa, i content de l'experiència. M'he posat inclús una mica tendre a l'avió, tornant, al veure Boston i Atlanta desde les altures i pensant quant d'insignificants som.

El viatge ha estat molt divertit, Boston maquíssim, els anfitrions molt acollidors i les circumstàncies gairebé perfectes.

Avui, el dia que feia 5 de viatge, ens havíem de llevar aviat per aprofitar l'últim matí. I l'objectiu era entre les 8 i les 9 del matí. Comptant que ens havíem anat a dormir passades les dues de la matinada, queda prou clar que era un objectiu difícil. I no l'hem assolit: ens hem llevat a les 11:30 amb dos collons cadascú.

Però si ens volíem llevar tan aviat era per no haver de retallar hores als edificis realment macos del MIT, i sincerament, amb visitar el Stata Center i el Kilian Court, ens ha sobrat. Per bellesa, i ho sento molt, prefereixo Harvard. A quarts de dues hem anat a la botiga del MIT a mirar merxandatge i a casa de pressa i corrents a dinar.

El meu vol sortia primer, a les 16:50. El del Parra a les 17:00. Així que hem anat com a coets acabant de fer les bosses i dinant per no tenir problemes per arribar amb un marge mínim de temps a l'aeroport. Tot i alguns petits contratemps, hem arribat perfecte per embarcar i cap a "casona".

El viatge se m'ha fet curt... entre la siesta, i la revisió de fotos pertinent, i passar-me el Super Mario World d'una vegada (molt freak, sí, però i lo que entreté?) no me n'he adonat que ja aterràvem. En Josep Miquel, tot un gentleman, m'ha vingut a buscar a l'aeroport i en un obrir i tancar d'ulls ja érem al 100Midtown.

Sopa que soparàs i al llit. La veritat és que estic bastant grogui! A partir de demà ja començaré a fer informes un pèl més detallats... i clar està, amb fotos.

No, no. FOTOS, amb majúscules. El sr. Parra hi té traça amb les panoràmiques.
Ja ho veureu.

3 comentarios:

  1. Estic fent les últimes panos mentre veig Crackòvia. Demà faig post i intento pujar-les totes al Megaupload!

    Per cert, el proper cop no m'encarrego jo del despertador que ja has vist que passa XD

    Ah, just quan ens hem despedit sortia per megafonia l'avís pel teu vol. T'ha anat de poc ehh ;)

    ResponderEliminar
  2. vaya...pq será k no me sorprende lo de no conseguir levantaros a vuestra hora!!!! MARMOTASSSS!!!!!!!!!!! ;)

    FFFFOOOOOOTTTTTTTTOOOOOOOOOOOOOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
    :)

    ResponderEliminar
  3. Ja veus, el vaig sentir quan estava arribant al mostrador. Però em sembla que deia que tots els passatgers havien estat confirmats (suposo que quan ensenyes el passaport) i ens animaven a anar passant cap a dins. Ho dic perquè dins van tardar com deu minuts en tancar la porta del avió.

    Vam clavar el temps.
    Per cert, 9,95$ per tenir wi-fi durant el vol. Son unos indeseables!

    ResponderEliminar