martes, 1 de diciembre de 2009

Una crema BEN GAY

Doncs res, diumenge per la nit, jugant a bàsquet al gimnàs... zasca! Esquinç de turmell. Tot i que res greu, per precaució se li aplica gel, i el Josep Miquel s'ha ofert a portar-me el que faci falta. Li demano una turmellera i una crema antiinflamatòria. Arriba i em diu:

- Hi havia una crema genèrica i marca un pèl més cara, però que crec que et va més.

I em dóna això:

No s'ha rigut ni res el mamon!

Fora bromes, em sembla que tenint un parell de dies el turmell en alt, posant-m'hi gel i la crema, i amb algun ibuprofeno, tindré la cosa molt millor cara el viatge a Boston. De fet, tot i que no està desinflat del tot, camino gairebé sense problemes. Ja veurem!

6 comentarios:

  1. Emmmm....quan stiguis per barna ja m'avisaras...per si vols kedar amb mi o aviso al Mario!!!!
    Cuida't la poteta :3

    ResponderEliminar
  2. i això ara no té res a veure...pero paseando felizmente por tu blog :D he visto l video del gatico!!!!!!!!!! k cositaaaaaaaaaaaaaaaa :3

    ResponderEliminar
  3. El tanto amb el tormell, cuidat.M'han dit que la 1ªpromoció d'enginyers aeronautics de l'UPC
    ha acabat aquest curs i la 1ª de la promoció es una noia i está a Boston ,es coneguda d'una anestesista del hospital que coneix las tevas correrias per EEUU. Si contactes amb ella ja m'explicaras( em sembla qu'es diu Maria, pero no se mes detalls).
    Una abraçada.

    ResponderEliminar
  4. Estaré al tanto tant del tormell com de la tal Maria! I el tormell bé, quan m'he llevat pel matí estava inflat però no em fa gens de mal al caminar.

    ResponderEliminar
  5. Tu estigues al tanto del tormell, ja m'encarrego jo de la María XD

    ResponderEliminar