jueves, 11 de febrero de 2010

Day 142: Segona victòria!

Bueno, haig de dir que només anava a publicar això del peix avui, però com hem guanyat un partit que a sobre ha molat i ha estat treballat, he pensat en posar-ho. I posar-ho en un post que combina una tilapia que conté tilapia i rock progressiu em sembla massa forçat. Per més senyes, llegiu el post de sota.

Res, avui dijous tocava el segon partit de la lligueta. Després de l'equip contra qui vam jugar l'altre cop, no sé que havia d'esperar-me. De moment sabia que dos fallarien i que seríem 7. Perfecte, així jugarem més :D

M'he llevat una mica així i he estat tot el dia amb la panxa molestant-me. Haig de ser sincers, dimecres després del concert, amb el menjar gratis, em vaig excedir. La majoria eren dolços (oreos, cookies, pastissos; i per beure, ponche) i no vaig mesurar bé. I avui ho he pagat.


He marxat aviat per la tarda per descansar i tal, i mitja hora abans d'anar cap al gimnàs no ho veia gaire clar. Però anar corrent i l'escalfament m'han fet oblidar tot, i a jugar!

L'equip rival era un grup com de 14 negres, vestits de negre per més inri. Tenien millor físic, com és lògic, i nosaltres precisament no anem sobrats de joc interior, així que estàvem tots una mica espantats al principi. I un parcial inicial de 2 - 10 no feia presagiar res bo. De fet pensava que ens cauria una pana maca.

El base rival era com Tyrone Bogues de jove. Metre seixanta, cabell curt i aquest bigotet tant curiós. Clavat! Encara recordo que a casa l'apodàvem "la mama" precisament per medir 1.60m (i no és broma, ex-NBA i amb bons números)

Però quan ens hem tret el son de les orelles i ens hem posat a defensar he anat retallant distàncies. El rebot defensiu era el nostre punt feble i ells estaven per sobre per això. El nostre desencert en el joc exterior no ajudava gaire tampoc.

Als segons 10minunts de la segona part ens hem mantingut allà gràcies a l'augment de l'esforç en el rebot i als triples d'un noi hindú que les tira que cauen amb neu... però com enxufa!! No recordo el resultat a la mitja part però crec que no perdíem de massa.


A la segona part ens hem posat les piles i hem anat encadenant molt bon treball defensiu amb atacs efectius. Jo he tingut uns minuts molt bons i el base que és una cosa espectacular, però que incomprensiblement no estava molt fi, ha començat a agafar confiança. Quan m'han canviat, hi ha hagut un parell de triples més i en un obrir i tancar d'ulls ens havíem posat a 10!

Els últims deu minuts hem jugat de puta mare. Ells començaven a desquiciar-se i nosaltres, sortint bé de la seva pressió i forçant faltes per puntuar des de la línea de tirs lliures, hem aconseguit contrarrestrar els punts que han fotut de rebot ofensiu o algun triple inverosímil.

Resultat final: 64-53.
-------------------------

En l'apartat personal, la primera part no ha estat gaire lluida, fallant gairebé tot el que he tirat excepte una entrada fàcil, perdent alguna bola, i defensant normal. Al principi de la segona part he tingut els meus minuts pletòrics, primer forçant una falta de triple. Després ha vingut un triple, dos tirs lliures (casi 2+1) i un bàsquet després de revers que hem flipat tots una mica.
En defensa, ni fu ni fa... hauria d'ajudar molt més en el rebot. I potser aplicar més intensitat: segon partit que no em piten cap falta. Hostia m'oblidava d'un triple a taulell d'aquells que no t'esperes...

En total 15 punts i molt content per la victòria.

Joder, com m'agrada aquest esport.

3 comentarios:

  1. GuapUUU!!!! Ahir vaig desapareixer moooolt aviat...però em vaig enrecordar del partit eh!!! :D I veig k va anar be!!!!!!!!!!!!! Bien equipo!!! BIEN!!!! :D
    De cara a marzo...estaría bien llegar al nivel de la NBA!!! no me importaría ver un partidito ;)

    ResponderEliminar
  2. Grandiiiiissssiiim!!! Si señor, si podeu guanyar a 14 negres esteu en el ajo!!! Com m'agradaria veure aquests partits!!! Anims cracks!! Hi ha alguna web amb la classificació i els resultats???

    Georgia Tech where amazing happens XD

    ResponderEliminar
  3. http://gatech.imtrackonline.com/im/client/home/division/743

    ResponderEliminar