lunes, 15 de febrero de 2010

Day 143: Let it snow...

Sí senyor. Ha nevat a Atlanta!
Estic una mica emocionat, com la majoria de gent d'Atlanta, ja que no sóc massa home de neu, igual que la majoria de gent d'Atlanta. La raó és que Barcelona i Atlanta estan agermanades en la qüestió de que neva molt poc.

Val, potser a Atlanta es dóna més, però això no treu que sigui inusual. M'han comentat que l'any passat va nevar en quantitat solament un cop al Març. I aquest any va nevar a base de bé al Gener, però jo no hi era.

Antes y después (bueno no, durante)

Durant aquesta setmana passada hem estat vivint temperatures bastant baixes: cada dia estàvem algunes horetes sota zero, però sense ser res escandalós. A finals de setmana s'ha combinat un parell de dies on ha apretat més el fred (mínimes de -6º) i ha arribat una borrasca, el que ha provocat l'enfarinada.

A les 12, Georgia State University va tancar i va enviar als alumnes a casa, igual que Georgia Tech va fer cap a les dues de la tarda. M'han dit que algunes escoles ja ni van obrir pel matí davant la perspectiva de la nevada.

Aquesta foto demostra que per la boira: Vis = f(1/d)
M'encanten les ciutats fantasma...

Em va fer gràcia quan el dia següent va venir una noia que està interessada en llogar l'apartament els mesos de Juny i Juliol (que si no se suposa que haig de pagar tot i que no hi estigui). La susodicha ve de l'estat d'Indiana (el mateix on estudia el Parra, i que ell sabrà que fot un fred que pela i que la neu és el seu pa de cada dia) i em va comentar que estava flipant en com la gent n'estava de preocupada i emocionada pel tema de la neu. Havent viscut a Alaska, no m'extranya.

També tenia gràcia com em va explicar que es volia mudar a Atlanta per viure en un lloc més càlid, i ve a mirar apartaments i es troba amb una nevada amb totes les de la llei. Coses que passen.

El dia següent feia sol i si no fos un vago de merda i no hagués estat dissabte, hagués sortit a fer fotos. Sort que en Josep Miquel és un bon partit... sent així que li he robat les fotos.

Estampa estiuenca amb parking reventat
VS
Estampa hivernal amb parking arreglat


Dissabte per la nit vam anar de festa, i tot i que havia fet sol i les temperatures eren bastant suaus, encara quedaven algunes plaques de gel i alguna neu a les sombres dels arbustos. No et pots descuidar ni un segon quan camines, si no vols acabar al terra. Vam veure més d'alguna caiguda bastant còmica pel camí :D

Més fotos (cortesia d'en Josep Miquel i el seu nou flamant mòvil de google que li ha costat 600 pavos):

Vista des del lab, a les acaballes de la tormenta.

Afores del lab, la mateixa nit...

...i el matí següent.

Bonica foto de camí al laboratori.

Foto des del lab. Es respira l'alegria de treballar un dissabte...

Les previsions diuen que demà dilluns (per vosaltres ja mateix) tornarà a nevar, amb màxima d'1º i mínimes pels -5º. Aviam si és veritat!

6 comentarios:

  1. Aish!!! si no fos pel Josep Miquel...nos quedamos sin ver la nieve ;)
    Mmmmmm...ara no sé....si m'agradaria arribar i tenir neu...o millor k no!! :D

    ResponderEliminar
  2. oooohhh!!! Chechu t'estàs tornant un romàntic! De fet, em va sorprendre que no posesis cap post de sant valentí comentant com es viu allà! En tot cas, neu a Atlanta sembla prou important i macu!! Primeres fotos desde un Nexus One, ell que l'ha probat que tal? Es veu que no ha tingut masa exit (o això comenta Engadget.com) però... és tan versàtil com sembla??
    Una abraçada crak!!

    ResponderEliminar
  3. M'hagués agradat estar durant la conversa amb la noia d'Alaska.

    Dídac, el post parla de metereologia, no de tecnologia.

    Petons als genolls.

    ResponderEliminar
  4. Perfecte tiu, aquest post sense que tu vulguis ha estat més útil del que creus.

    Ara ja sé quan costa el Nexus One, era el meu objectiu per quan fes la visita als EEUU, com has vist, he fet servir el passat "ERA el meu objectiu"

    En quant a la neu, com a minim allà "cuaja", poset cadenes a les bambes nen!

    \m/

    ResponderEliminar
  5. La noia la vaig enviar jo. Estic jugant al Risk a tamany real, i Atlanta és la següent ciutat!

    Btw, jo al lab tinc uns Nokia N900, iPhone i Nexus One.

    El Nexus One te una càmera molt wapa de 5mpx amb autofocus i tota la història, és una mica més sensible al tacte que l'iPhone i té algunes pijades més (com cam+maps, et vas movent amb la càmera i et va senyalant on estan els bars més propers - i quan dic bars dic qualsevol altre cosa, però és el més demandat XD).

    Tot i així, tampoc crec que sigui com per deixar-se la pasta, que no hi ha per tant. Crec que l'iPad tindrà més futur.

    ResponderEliminar
  6. Doncs ell està encantat. A mi tampoc es que m'interessi massa el tema, però estava guapo el mòvil. Té tot el tema tàctil, google maps i etc. Lo bo que comenten és que tindrà suport per flash, cosa que a Apple ni ho contemplen. Flash = Youtube.

    Per lo demés, em va agradar una aplicació que apuntes amb el mòvil i et diu les estrelles que hi ha en aquella direcció. Tant poc útil com espectacular.

    Però no em feu massa cas, no sóc un expert.

    I el preu crec que podria ser més barat però ell va preferir comprar-lo lliure sense cap pla i consum mínim. I creieu-me, surt guanyant.

    ResponderEliminar