viernes, 26 de febrero de 2010

Nou poster

Recordeu que una vegada us vaig posar una foto d'una promoció de graduats amb cares del Gollum promoció de graduats amb cares del Gollum? Està en el mateix passadís on hi ha uns posters on apareixen les fotos dels professors de cada lab i el seu alumnat.

Quan jo vaig arribar, òbviament al poster on surt laboratori del professor Akyildiz, el meu careto no hi era. Cap allà al Desembre, ens van demanar que enviéssim una foto que volíem posar en el poster nou, i teníem una data límit i tot perquè ho portarien a imprimir i tal.

Total que complint tothom els plaços, el poster seguia sense canviar i es veien les cares de la gent que hi era l'any passat i calia fer molts canvis. Es rumoreja que el professor no tenia cap foto actual que li fes el pes i que per això s'endarreria tot tant.

Doncs vés per on aquest dimarts anava al lavabo, i de reüll me'n vaig adonar:


Una mica ampliat:


Si voleu saber de tots, o d'alguns, vaig fer un post no fa massa. Les incoroporacions recents són Joan Capdevila, el nano que ve de la UPC igual que jo, en les mateixes condicions.

En Ravikumar Cognom-Impronunciable és un estudiant de master que està resolent un special problem (crec que es deia així) pel professor. És una manera de treure's crèdits de master, i segons m'han dit, et dona oportunitats per acabar treballant de doctorand amb el professor amb el que el fas.

El professor Hugues, que ja estava en l'anterior poster, ningú sap qui és i què fa allà. Però respectem-ho...

--------------------------
En un altre ordre de coses, avui hem tornat a tenir partit de la lligueta. Aquest no ha estat tant escandalós com l'últim però igualment hem guanyat 34-66. Ha tingut gràcia com l'àrbitre gordo flipat, del qual ja havia parlat el primer cop, els ha pitat a l'equip rival dues faltes tècniques per TOCAR L'ARO durant l'escalfament. Com li agrada fer-se l'important al tio! Jo he tirat dos tirs lliures i n'he ficat un, així que havia anotat sense que s'hagués jugat ni un segon de partit. Curiós.

A la segona jugada, triple. Després m'he desinflat fallant varis tirs... A la segona part unes quantes cistelles fàcils han augmentat el meu ego. Ha tingut gràcia una jugada en que he robat una pilota al mig camp i he anat directe a fer una entrada tenint un defensa sota l'aro. No sé ni com l'he ficat però els de l'equip em cridaven "that's Ricky Rubio, man". Es veu que està de moda el xaval.

Curiosa primera imatge que he trobat la primera, amb "inflated ego" a Googe Images.

Total, 14 punts (si no em deixo cap). No està malament considerant que he jugat potser una mica més de 20 minutets a temps corregut. Ah, i em sembla que ens han fet fotos. Aviam si les pengen aviat i surto en alguna.

Per allò del ego, i tal. Bona nit.

2 comentarios:

  1. Ricky Rubio?? vaaa donde esté Basile o Fran!! aish!!!! Fran!!! ;) Mooolt bé crack, molt bé :3
    Escolti Sr. Ego...volem les fotos eh!!! :P

    Y por último...sólo comentarle que el "just for men" lleva su tiempo, puede que a la primera no cubriera perfectamente las canas y claro hay que esperar, volver a ponerse el tinte...todo eso lleva su tiempo...k hay k salir bien en las fotos :D

    ResponderEliminar
  2. That's Ricky Rubio, man!! Si señor, fent pais!!!
    Tenint en compte que el teu ego necesita inflar-se, felicitar-te per la teva 4a viactoria consecutiva!! HO ESTEU PETANT!!! X cert, lo del poster mola molt, ets un ésser supeior!!

    ResponderEliminar