jueves, 11 de febrero de 2010

Tilapia: oblivious to the obvious

Ja em perdonareu, però és algo tant flagrant que havia de compartir-ho.

"Oblivious to the obvious", apart d'un bon disc de rock progressiu de la banda Hourglass, és una frase que es diu quan una persona no veu o és aliena al que sembla evident. Un bon exemple per fer-la servir és quan és evident que a una tia li mola un tio i ell no ho veu. Bueno, però no és per això que escric...


Estava al Publix avui i he pensat en comprar peix. Venen unes safates amb filets de peix, i en algunes ocasions, condimentat. He agafat una a l'atzar de tilapia i santes pasqües.

Tilapia és peix, barat i criat en piscifactories. Bàsicament per això el compro: si no em dedicaria a menjar salmó i peix espasa (bastant comú).

I quan l'he tret de la bossa per posar-lo a la nevera ho he vist...


No veieu res extrany? Llegiu l'etiqueta ampliada:


Sí senyors, la meva tilapia conté.... tilapia. Really? Are you kidding me?
He estat a res d'anar a algun empleat del Publix i preguntar-li si la tilapia que anava a comprar-me tenia tilapia. No en tinc prou que estigui de títol, surti com a ingredient, i m'ho recalquin, i es vegi a simple vista.

No fos cas que m'engayin.

------------------------
Minutos musicales:


Maca balada acústica... vaig pujar el vídeo fa temps i mira, 1396 visionats. Déu n'hi do!

2 comentarios:

  1. Jajajjajajajaja!!! Post curios aquest!! La veritat es que visca la redundància a les etiquetes XD

    ResponderEliminar
  2. con la cantidad d cosas k lleva...no está mal k te digan cual es (o debería ser) la materia base
    petonets!!!!!

    ResponderEliminar