martes, 2 de febrero de 2010

Suggerències de Google

Pels escèptics:

L'altre dia, el post en el qual era un machembrat d'homenatges a històrics de l'humor com els chanantes, APM, o la segona hora (amb un toc meu sota l'efecte de les drogues dures) buscava un anunci en el que Constantino Romero posava la veu. De fet ho vaig comentar en un "extra".

Era sobre un spray per rentar-se les orelles. I clar el primer que vaig fer és anar a Sant Google i buscar "Constantino Romero cerumen". Sabeu que Google automàticament et suggereix una cerca segons les cerques més fetes i altres estadístiques. Doncs just acabo de posar "Romero" quan veig em surt:


Vaig riure i pensar, quina bajanada. I avui ho he recordat i dic, mira, posa-ho.
Es curiós perquè apareixen uns quants foros en els que la gent comenta que sí, que és gay. També surt una web que diu que és una llegenda urbana. També m'ha sortit el meu propi blog, el post de l'altre dia (això sí que m'ha fet gràcia... ha sortit a la primera plana de resultats).

Al principi pensava que m'hauria de menjar les meves paraules, després he pensat que realment és una llegenda urbana ja que només trobava comentaris típics de gent anònima dient que "sí, yo sé que Constantino Romero es gay". Credibilitat 0. De totes maneres, què en penseu? S'obre el debat.

El tema en qüestió m'ha recordat un post que van posar a una web fa un temps on es feien eco de suggerències de Google bastant curioses. Llàstima que no es vegin... de totes maneres, és AQUÍ. Em va fer especial gràcia aquest:

Cómo aumentar tu coeficient intelectual comiendo niños superdotados.

Un WHAT THE FUCK? en tota regla.

------------------------------------------
Per cert, avui estava veient LOST "en directe" i tremendo quan... bueno millor ho poso de comentari, no vull fotre un spoiler de la hòstia.

5 comentarios:

  1. Què cony mireu? ¡Dispérsense, aquí no se les ha perdido nada!

    Realment si no has vist els capítols i no vols un spoiler no sé què fèies mirant. Sí sí, tu!

    Res, que no els he vist. Podeu estar tranquils. No sé si valdria tampoc la pena, no paren de fotre anuncis una i altra vegada.

    ResponderEliminar
  2. Aish!!! con ese vozarrón...quién diría que es gay??!!!! ...aunq ese bigotito... ¬¬

    Ah...avui tb he fet cafe...demà dijous faré l'experiment de passar un dia sense :D (Avui em toca tot el dia aquí...i he dormit 7h!!!!!! 7!!!!!!!!! millor no arriscar a no fer el cafe!!)

    ResponderEliminar
  3. Bon día señor Abadal! Ja torno a ésser aquí, a la feina i sense res millor que fer!! La veritat es que per un moment he pensat que havies dut el MOMENT SPOLIER a la realitat! Hagués estat un moviment atrvit, per dir-ho suaument XD

    En quant al debat... m'agrada que comentis l'homosexualitat de la gent, de fet, podríes fer un post tipo debat de tant en tant q aixi ens entretenim XD OPINIÓ PERSONAL: Si Contsantino Romero és gay deu triunfar com les cabres!! Amb la seva veu i els matalasos "Lo Monaco", debia ser el alma de la fiesta gay!!!

    ResponderEliminar
  4. @Chechu, http://www.youtube.com/watch?v=PR16s_I1kP8#t=2m16s ,sabia que no ho faries!

    @Parra, que bo!

    ResponderEliminar
  5. Pensava que "cómo aumentar tu coeficiente intelectual comiendo a niños superdotados" cridaria més l'atenció! Però veig que LOST es LOST...

    ResponderEliminar