miércoles, 28 de octubre de 2009

Bienvenidos a Resaca, Georgia

L'altre dia mirant a Google Maps alguns llocs, per curiositat, per mirar si trobava alguns llocs que m'havien dit, em vaig topar amb aquesta interessant localitat:

¡Resaca, en el estado de Georgia!

A Wikipedia podeu trobar tot d'informació sobre aquesta fascinant vil·la situada al Nord-Oest d'Atlanta. Té gairebé mil habitants (supera de llarg a Ultramort, Girona, que per nom hauria de ser superior i superlatiu; amb 163 habitants) i ha estat escenari de combats històrics, com la Battle of Resaca, durant la guerra civil! Suposo que devien anar tots amb bastant mal de cap a combatir (jajaja que bona sí senyor sóc tot un humorista).

També destaca la carretera que porta el seu nom, en part: la Resaca-Lafayette NW Road, que porta cap a Lafayette (sí, Parra, aquí també tenim Lafayettes, som així de guays).

Localització respecte a Atlanta

Veient en general el mapa m'ha impressionat la capacitat dels americans d'aquesta zona en posar grans noms a les ciutats: Marietta, Conyers (no apte per menors), Cumming (que algú busqui "to cum" al google... i feu-ho sols, i no a la feina), Cornelia (nom perfecte per a una anciana, o la pronunciació guiri de Cornellà). Un que també em fa molta gràcia és Chattahoochee, i no sé perquè.

També són bastant originals: tenim un Oxford, un Rome, un Woodstock... un Commerce (és com si lo poso a una ciutat de nom... "Manzana").

Un lujo, vaya.

3 comentarios:

  1. Crec que jo també faré una cerca d'aquestes, que algun cop m'he trobat amb noms wapos. Jo tinc a la que es considera l'Springfield dels Simpsons al costat!

    ResponderEliminar
  2. Deixet de noms com Resaca, Marietta... jo hem quedo amb Cornelia i la seva gran explicació "nom perfecte per una anciana, o la pronunciació guiri de Cornellà", simplement GENIAL jajajaj

    ResponderEliminar
  3. Heavy!!!!!!!! estoy contigo!!!!!!!!!!
    Muy grande Cornelia... (no tanto como de fer...ejem!!! :D)

    ResponderEliminar