sábado, 17 de octubre de 2009

Homecoming

Es veu que aquest cap de setmana és el "Homecoming".

El Homecoming és una cosa típica d'Estats Units, a escoles, universitats, etc... És com una trobada d'antics alumnes però a lo bèstia.

Vaig començar a sospitar que passava alguna cosa quan ahir, a l'anar a buscar un paper al campus, vaig passar pel "barri de les hermandades" i vaig veure que estaven tots molts enfeinats fent els típics carruatges que són una estructura de filferro i li posen flors o papers de colors. Es veu que avui hi ha hagut una desfilada vés a saber on.

A més a més, més d'una vegada em vaig creuar amb grups de gent amb guies, vés a saber si eren antics alumnes amb els fills que venien a veure com és el campus ara i tal...

--------------------------------------------------------
Per cert, petit incís... la gent aquí o està molt acostumada al fred, o són molt machos/amazonas, o uns inconscients, o tot plegat, perquè està fent bastant fred aquests últims dies. Amb temperatures de 10-12ºC apart de tot l'esmentat, també vaig veure gent amb màniga curta, shorts, sabatilles, cotxes descapotats, etc. Fi de l'incís.
--------------------------------------------------------

Ahir també, va haver el concert del Homecoming. Actuava Third Eye Blind prop del student center, a un gran preu pels estudiants (llàstima que sigui Faculty/Staff). I no són un grup de pacotilla no, fan gires per tot el país, tenen CDs i un DVD a la venta, apareixen com banda sonora de moltes pelis i etc... així que aquí no s'estan per tonteries i es gasten la pasta en els actes.


Aquesta surt a American Pie, crec...

A la mateixa hora que el concert (que té collons també) hi havia un acte que es deia "Buzz Bash!". Vam estar temptats d'anar-hi, ja que per 15$ (preu estudiant) menjar, beguda, focs artificials, etc a l'estadi, doncs devia tenir la seva gràcia. Llàstima que ja tingués plans.

També durant el cap de setmana es fan les votacions i es corona Mr. GT i Ms. GT, com si fossin el rey y la reina del baile. Jo esperava que fos rotllo concurs de bellesa, però em dóna a mi que encoratgen el tema de ser popular, treure bones notes i ser formal, perquè hi ha cada cardo... això sembla per les descripcions i tota la parsimònia. A youtube hi ha parlaments de cada candidat. Podeu veure qui són aquí i aquí.



L'acte entorn el qual gira tot això és el partit de l'equip de futbol americà, els Georgia Tech Yellow Jackets, que ha jugat aquesta tarda contra Virginia Tech. Vam estar a punt d'anar-hi, però ja s'havien esgotat les entrades. De totes maneres a mi em fan una putada, ja que als estudiants els hagués sortit gratis, i a mi per ser Faculty/Staff m'hagués tocat pagar entrada, que no té necessàriament perquè ser barata... Em van dir que havia de pagar 123$ per poder optar a aquest tipus de promocions. Anda a la mierda!

De totes maneres, l'he estat veient a trossos (perquè hi ha moltes interrupcions i anuncis, i joder que dura 3 hores amb la broma) a la ESPN i joder, mola molt sentir-te com part d'una cosa tan gran. Passo moltes vegades per davant de l'estadi, he vist assajar a la banda, un dia corrents vaig passar pel costat de tot l'equip que anaven a entrenar... etc. I veus el partit per una tele estatal com si fos la primera divisió de futbol. Està molt bé perquè dona la sensació de que tothom aquí ho sent igual... és com ser del Villarreal. Vius en un poble petit i tothom a muerte amb l'equip.


Sí, la veritat és que en segons quines parts ho he viscut bastant, com si portés anys aquí. A més a més, per haver guanyat (han quedat 22-28), el dilluns hi ha 25% de descompte a un article a escollir de tota la roba de Georgia Tech, almenys al Barnes&Noble. No fa molt que he fet compres, però que no caigui alguna cosa...

En fi, que per una reunió d'antics alumnes aquí es monten un festival dels grossos. Hi ha la tira d'actes, segons he vist a la web, però la majoria no tinc ni la remota idea del que són, i tampoc ens ha arribat anuncis o informació per fer-nos creure que són gran cosa. Sigui com sigui, that's the American way, todo a lo grande.

Foto d'un acte a l'atzar

No hay comentarios:

Publicar un comentario