sábado, 3 de octubre de 2009

Day 29: Happy Birthday Luisca

(continua de l'anterior)

...que l'endemà, t'adormiràs i acabaràs fent campana. Bueno, no exactament. Tenia molta son i vaig decidir que em quedaria a casa. Vaig currar com si estigués al laboratori, fins les dues, desde una mica més tard de les 10. Vaig llegir-me un paper (noti's que està en singular, i això és bona senyal) i vaig dedicar-me a fer-me plantilles en Power Point per les diapositives que tard o d'hora hauré de fer per presentar coses a qui sigui. Més que res que la plantilla que fa servir el professor, i amb que vol les coses quan ho presentes fora d'aquí, és un fons blau marí amb lletres COMIC SANS groc llampant (és gravíssim) amb el logo enclastat (amb el fons blanc i tot el que comporta). Arribat el moment no m'importarà fer-lo servir, però de moment prefereixo tenir el meu propi.

A la vanguardia del diseño

Per la tarda volia anar al gimnàs, però no estava molt d'humor, així que entre el partit de la supercopa de bàsquet, marujeo, fer el megapost de la Coca-Cola, i la mandra intrínseca se'm va fer tard.

I és que a les 19:45 havíem quedat a l'apartament d'en Josep Miquel. Era l'aniversari d'en Luis Carlos... així que havien preparat una mini-sorpresa amb la gent del laboratori i algun convidat més. Consistia en comprar menjar xino al restaurant que hi ha literalment enganxat a l'edifici d'apartaments, per a 10-12 persones, un pastís de xocolata replè de xocolata cobert de xocolata i amb unes maduixes per dissimular. Així que 26 espelmes al pastís enceses (procurant que no salti l'alarma d'incendis) i piquem a la porta del seu apartament... i SORPRESA! El tema és que ell i alguns més estan estudiant per un examen global de telecos que tenen dilluns i dimarts, així que a les 22h ja estàvem tots fora. I joder em va entrar la depre quan em trobo a casa a les 22:05 davant el portàtil... ja em veia anant a dormir abans de mitjanit :(

Per sort, als 5 minuts em piquen a la porta. Era l'Anna, a qui el homenajeado havia trucat, que ja no tornaria a estudiar. Total que tornem i vam estar els tres, i després un parell més, a l'habitació del Luisca de tranquis. Anar a dormir més tard de la una ja em va semblar més adient per un divendres. Jo esperava anar de festa grossa, però no es pot tenir tot!

Hi ha fotos de l'event (moltes) de l'event, però no les tinc. Ja posaré alguna quan me les passin.

1 comentario:

  1. DIOS!!!!!!Comic Sans!!!!!! encara sort k es groc...podria ser pitjor...mm...fucsia ;)

    ResponderEliminar