miércoles, 28 de octubre de 2009

Day 51 pt.2: Georgia Tech Volleyball & More

Continua d'aquí:

...vaig llegir que hi havia un partit bastant important de Volleyball gairebé al costat, i perquè no? Vés a veure què tal i t'hi estàs una estona. El lloc és el O'Keefe Gym, i és on es juguen la majoria de partits de volley, i em sembla que algun cop s'ha fet algun acte rotllo ball, i algun concert. Total... que arribo i em trobo això:


Sí, malpensats, em vaig trobar un partit de volei femení, en un gimnàs a petar, i una pressió d'aquelles dels partits de bàsquet de territorial o categories que tots sabem que vas a jugar a pobles de mala mort on està tot el poble mirant el partit, a muerte. Només que aquí la majoria eren estudiants, i no avis passant el diumenge i pares dient "fill de puta" a la primera de canvi. Sigui com sigui, a la pàgina web de Georgia Tech on parlen d'aquesta instal·lació, orgullosament posen de manifest la "loud acoustics" del gimnàs. Encara que si la ocasió ho mereix ho traslladen al pavelló gran... clar que no conseguiràs el mateix ambient.

A petar...

Joder, i quin ambient! La banda/orquestra ara estava allà, feien una gran feina. La gent tenia com pompons roses que agitaven al ritme de "Ja-ckets!" (crec), portats per l'orquestra, cada cop que l'equip aconseguia un punt. També molava com feien putades quan l'equip rival sacava o quan feien alguna cagada guapa. Era tard i havia d'estar dret, així que quan Georgia Tech va guanyar el set que estaven jugant, em vaig pirar. Però em va agradar molt més del que esperava, així que probablement torni algun dia, i espero que acompanyat. Total, em sembla que lo més car que et pot costar són 3$.

Punt per guanyar el set, gravat des del mòvil. Per això es veu com el cul.

-------------------------------------------------------------------------
No no, el dia no havia acabat. La festa americana del dia anterior no m'havia fet el pes i aquella nit tenia ganes de farrejar més ortodoxament. Vaig conseguir reclutar a l'Elías, com sempre, i després al Nemanja i la Irina (la parella de serbis; el Nemanja és el meu T-shirt brother, veure day 50). Tenien un cotxe llogat, vam anar a Virginia Highlands, suposadament una zona de bars i restaurants. Vam sopar en un lloc que es deia Moe's & Joe's, bastant típic... Parets ultra-carregades de coses, llums de neó vermelles, fusta... i per menjar, hamburgueses, pollastre, patates, i de beure birra. No té més. Ens va sortir prou barato...

Si ja solen ser parets recarregades, imagina't si la gent hi escriu coses...

Després vam tornar al 100Midtown, que jo tenia reserves alcohòliques per compartir. Es va unir la Gabriella, una de les noies mexicanes, i vam estar bebent i veient vídeos al Youtube (mireu Jeff Dunham, joder això sí que és un ventríloc!) fins que ens vam adonar que eren la 1:38 de la matinada. Una burrada, pels horaris que aquí es manegen. De pressa i corrents vam marxar a un "Irish Pub" que els serbis volien provar, i vam durar 10min perquè tancaven. Eren ja quarts de tres.

I és curiós, perquè portàvem setmanes intentant montar un plan per anar a "Opera" que se suposa que és la discoteca que està de moda, la més gran i la més cool dels voltants... i un dia que queda mitja hora de festa, i acabem anant de l'improvís. A l'entrada ja ens van avisar que quedava mitja hora i eren 10$ d'entrada sense copa... però com tots sabem, els porters se les saben totes, així que per 20 pavos vam entrar els 5. Mira, per catar el lloc i acabar la nit, doncs prou bé.

El lloc és com l'Apolo, però la part de dalt és molt més gran, i el DJ està en una plataforma molt més alta. A més a més, té un parell de nivells intermitjos i la decoració està cuidada i nova (bastant DeLuxe). Però només vam estar a la pista, així que no puc dir algo en profunditat.


I per més inri, ballant per allà veig una noia i penso... vesteix molt com la "gent de pasta" de Barcelona, però ho deixo córrer. Fins que veig que el grupet es posen a cantar "alcohol, alcohol, hemos venido a emborracharnos, el resultado nos da igual" i jo m'hi uneixo. Pam! Doncs no eren un grup de 6 ó 7 catalans?! Són tots ESADE que estan estudiant a la Emory University. Joder, quina puta coincidència. Aviam si es manté el contacte.

I res, ja tancaven... així que cap a casa. Com no, hi havia gana... aquest cop la Gabriella ens va treure del "apuro" ja que tenia pizza sobrant en el seu apartament. Yeah! Panxa plena, a dormir.

Havia estat un bon dia, certament.

No hay comentarios:

Publicar un comentario