domingo, 18 de octubre de 2009

Day 45: Llámenme Maruja

Serà per càrrecs de consciència, serà perquè m'he plantejat molts cops netejar moltes coses, serà perquè ahir vaig estar-me tot el dia a casa sense fer res de bo (passant una ressaca, més bé), serà per la falta de plans alternatius, serà perquè he dormit 12h i em sentia fresc i amb ganes...

Però avui, m'he llevat decidit a fer de Maruja, amb totes les de la llei. Ja faig una mica de ama de casa tots els dies, però avui m'he superat. Drap en mà, m'he repassat tot el que tingui una mica de fusta. He netejat el microones (joder, com ho necessitava el pobre), la vitroceràmica, he fet una mica de flis-flis als sofàs, he rentat llençols i motxilles, és probable que després planxi infinitud de samarretes... però el més important i del que em sento més orgullós...

HE FET UNA TRUITA DE PATATES.

Gràcies, gràcies per la ovació, però no encara... el més important està per descobrir...

ES POT MENJAR!!!


-----------------------------------------------------------------------
La ressaca d'ahir venia de la festa que ens vam clavar divendres. Al vuitè pis de la residència s'havia montat una festa a la que la gent va anar a les 7 de la tarda (for God's sake, that's insane!) però a la que jo vaig unir-me directament al local on anaven (es que joder, van marxar d'aquí a quarts d'onze, jo apenes acabava de sopar). Em vaig aliar amb uns del laboratori, i després de beure a casa meva, i de reclutar al coreà, vam anar a CosmoLava, que ja coneixia. Entrada sense consumició 5$ i cervesa a 4$, no està malament.

La gràcia va venir al tornar... el coreà ens va portar en cotxe a comprar hamburgueses (et fan més cas si vas en cotxe, extranyament) e inclús va portar els col·legues a casa. Tot un senyor! Em va comentar que li molava que fos així d'obert (i jo pensant: joder, ni que fos tan extrany, amb lo tímid que sóc) i que el seu antic company de pis era un americà que simplement es recloia a la seva habitació. Sí, sincerament, crec que ha guanyat amb el canvi.

Estic mirant, i m'ha quedat un batiburrillo molt extrany de post, però vaja, que a qui no li agradi, que s'hi posi fulles.

-------------------------------------------------------------------------
EXTRA STUFF: a petición de los fans, presentamos la nueva cortina de baño...

Se acabó el marrón barro.

5 comentarios:

  1. MARUJA!!!!!!!!! ;) si...si...fa bona pinta la truita...ay la Pepi...k orgullosa estará :D
    Ja k has fet el mix akest de post..et podries haver regalat del tot i posar la foto del lavabo i la cortina nova :)

    ResponderEliminar
  2. Gràcies!!!!!!!!!!!
    no hay color!!!!!!!!!!!!!! Menuda mejora en el cuarto de baño :)

    ResponderEliminar
  3. Òstia, el meu roomy és un d'aquests que diu el coreà. Ahir no va sortir en tot el dia de la seva habitació, i quan vaig tornar d'Atlanta no em va tornar ni un miserable "Hi!". Weird, dude!

    ResponderEliminar
  4. Bueno, no sé si m'ho vas dir tu... que els americans normalment "team up" per anar a viure junts, així que sí, si trobes a un americà vivint sol d'aquest pal, probablement sigui un d'aquests "hikikomori" occidentals XD

    ResponderEliminar
  5. Ara si que ja et deus sentir realitzat de debó.
    La Pepi estará orgullosa de tu, jo també.

    ResponderEliminar