martes, 13 de octubre de 2009

La pela és la pela

Avui estic una mica més content de l'habitual. I és que "la pela és la pela".

Fa uns dies em van ingressar l'ajut de viatge, que són 150€. Menos da una piedra, que diria aquell. I tenia raó, perquè més de 200$ actualment no em fan cap nosa. Val que amb el que em va costar el viatge en sí, l'ajut potser equival a haver-me pagat els cacauets que vaig menjar durant el vol. Però "ahí están".

Proof

Però no és això, pel que estic una mica més content avui. És per una raó 8 cops més gran. La beca Vodafone d'aquest any s'ha vist retallada a la meitat respecte l'any passat, el que són més de dos milers d'euros de diferència, per la qual cosa la UPC ens va prometre un ajut per compensar aquesta diferència. La veritat és que no esperava que fos gran cosa, que seria com doblar l'ajut de viatge o alguna cosa simbòlica. Però s'han estirat una mica i ens han concedit 1.111,11€ que, considerant que no els tenia en compte, entraran bé.



Nyam nyam, bon profit.

3 comentarios: