lunes, 26 de octubre de 2009

Miscelánea youtubera 1: curts publicitaris

L'altre dia, buscant l'anunci de McDonald's tan odiós del "grana padano", em vaig trobar un curt que vaig veure fa uns mesos, i que em va encantar llavors i m'ha tornat a encantar. El poso aquí, per omplir si d'això:



I en "vídeos relacionados", un que em va cridar l'atenció, té la seva gràcia:



El perquè del títol? Doncs dels dos vídeos, el primer en principi es va presentar com a candidat en un concurs de curts que patrocina Schweppes, i per això surt la marca algun cop (detall, quan és feliç, està bebent Schweppes, molt aguts!). Es veu que va guanyar alguns premis. El segon és de la marca Doritos amb una promoció que fa de Guitar Hero (vale, això era fàcilment deductible...).

Si teniu algo similar que us hagi impactat, us invito a que ho publiqueu de comentari.

2 comentarios:

  1. Molt wapo el curt! Això ho haurien de posar als cines i no les merda pelis que fan normalment. Jo pagaria $7 per aquests 12 minuts abans que per 2.30 hores de caca!

    ResponderEliminar
  2. molt bons tots dos!!!!!!
    un dels millors moments....al segon video...quan l'artista va pel carrer...s mira en un aparador fent gestos...i la cara dels obrers =P

    ResponderEliminar