jueves, 1 de octubre de 2009

Day 27: free camionero breakfast

La gràcia d'aquest dimecres va ser que als apartaments organitzaven un FREE breakfast, seguint amb la tònica de "free food" que últimament estic vivint. Però no us enganyeu, els amos dels apartaments són el mal personificat (això diuen) i fan coses d'aquestes un parell de cops l'any per dissimular. Sigui com sigui, jo m'hi apunto.

Així que a les 8 del matí (sí, segueixo empenyat en llevar-me aviat, i ho estic aconseguint) vaig baixar a esmorzar. Es feia al lobby dels apartaments, i estava tot l'staff preparant l'esmorzar. Apart de cafè i suc de poma i de taronja, l'esmorzar era:

Pancakes, huevos revueltos, salsitxa enorme i cansalada (i tan salada...)

Camionero total. Jo la veritat, estic acostumat a fotre'm un parell d'Oreos i una mica de suc, però em vaig fotre tot allò... ja anava servit per unes quantes hores. Poc a poc van anar venint els coneguts a fer acte de presència. Van fer fotos a tothom per penjar-les al facebook i donar una imatge de residència feliç.

El desayuno feliz

A les 9 ja estava al laboratori. En comptes de llegir, m'he dedicat a ordenar idees i anar repassant tot el que he anat llegint, apuntant dades i fent algun esquema. Ja començava a estar fart de només llegir... escriure m'entreté. Així que el camí fins les dues no es va fer massa llarg. Sorpresa abans de marxar, que em truca el meu oncle i padrí per l'skype. Ara ja sé que una mica més de la familia llegeix el blog... potser hauré d'anar en compte amb els tacos i tal! ;)

Per la resta, no hi ha massa més. Avui he anat al gym a jugar a bàsquet. Hem jugat varis partidets, alguns més bé i altres més malament. He conegut a una bèstia de 2m que potser pesa 70kg, Mohammed "the huge". I per un fora de banda casi es foten d'hòsties ell i un d'un altre equip. Esto es el bronx!

Per cert, avui dijous anem al museu de la Coca-Cola, com a mínim tindré alguna cosa mínimament turística i interessant que explicar demà.

Take care!

4 comentarios:

  1. Merci per l'enllaç de la càmera, quina pijada.
    A veure si despres de visitar la Coca-Cola us fan fer un concurs de redacció... jejeje (Qui no hagi visitat la Coca-Cola de Barcelona no sap de que parlo...)

    ResponderEliminar
  2. Osti, si pesa 70kg molt huge no serà no? Igualment suposo que imposen els 2m.

    Jo m'estic acostumant als peus i les lliures. Mola molt veure que peses 182 lb! XD

    ResponderEliminar
  3. Quan torni intentaré portar uns paquets de contraban, que enviar-los surten un pèl cars...

    ResponderEliminar