sábado, 10 de octubre de 2009

Motivats!

Ara mateix són les 1:42 AM de la matinada.

Què he estat fent la última hora? Doncs està clar, netejant el lavabo, es lo que se lleva aquí en Atlanta los Viernes por la noche. M'explicaré.

Res, que després del gimnàs el Josep Miquel m'ha convidat a sopar, i al tornar estava el coreà per aquí. Ahir li vaig comentar que potser hauríem de netejar el lavabo, que començava a donar una mica de pena (ja ho feia quan vaig arribar). La reacció va ser tremenda: es va posar content! Em va dir que l'anterior roommate sudava de tot i que li encatava que li hagués proposat.

Vam acordar que ho faríem aquest cap de setmana, però el problema està en que demà vé el Parra (veure blog "Parra at Purdue"), un tocayo de la UPC que fa el projecte a Purdue, una universitat que està a Indiana. S'estarà 4 dies al meu apartament. Dormirà en un llit inflable cortesia del coreà (lo está petando).

Doncs això, tornant al tema principal, en veure que l'endemà estaria ocupat i probablement Diumenge, em diu: "i si ho fem ara?". I con dos cojones, com uns autèntics motivats, ens hem posat manos a la obra. El tiu em comentava que quan va fer el servei militar (a Corea encara és obligatori) ho havia de fer cada setmana, i si no aprobava no el deixaven marxar a casa, a veure la nòvia, o el que fos... i ja se li veia, de preparat.

Només ens falta comprar una nova cortina de la dutxa, que aquesta ja fot fàstic, està agafant coloritats marrons bastant gores.


Fins aquí el post chorra d'avui. Ja us explicaré que tal amb la primera visita de la era Atlanta.

2 comentarios:

  1. papi dijo:
    aquesta cortina te que dessapareixer d'inmediat o els nanofongs os devoraran sense pietat.
    A la mili tot tenia que estar "en perfecto estado de revista", o sigui que volem una foto que demostri lo dels collons...

    ResponderEliminar
  2. Òstia, si que és gore, si XD

    Dios, les 6 del matí, també és gore això!

    ResponderEliminar