miércoles, 30 de septiembre de 2009

Es veu que no va ser en va...

Alguns de vosaltres sabreu que entre el Febrer/Març i el Juliol passat, que ja havia acabat totes les assignatures de Telecos i estava esperant per venir aquí, vaig pillar un curro que em va sortir caigut del cel, on es pagava molt i la càrrega de treball era més que soportable (per les hores que era).

Treballava fent cosetes de programació que em manava un filòleg, fill d'un ex-alcalde de Tarragona, ni més ni menys. No eren coses d'una gran estètica ni complexitat: es tractava de ser pràctics i intentar adaptar coses ja fetes en Matlab, per ser una mica més user-friendly i afegir coses que ell considerés oportú.

La investigació és sobre fonètica i palatografia, una cosa que no és molt estudiada, però vaja, ja es coneixeran entre ells, els investigadors. Total que vam modificar un programa fet per un francès.

Avui m'arriba un correu i es veu que la versió que vam fer, el meu jefe li va enviar, i sembla que no li ha desagradat, perquè la ha posat a la seva web, juntament amb el seu programa original i altres eines. És una parida, i el programa probablement sigui una patranya a molts nivells, però mira, almenys puc dir que el meu nom apareix en una web que se suposa que encara que és personal se suposa que fa servei científic. Per a algú que no té res por ahí publicat, doncs té la seva gràcia.

4 comentarios:

  1. UUUUUUOOOOOOOOOOO Abadal&Recasens!!!!!!!!!!!!!!
    :)
    mooolt bé, molt bé....és tot un principi!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  2. I lo millor de tot, tambe ha posat el seu nom com a autor. Tot bon funcionari ha de fer aixo.

    ResponderEliminar