lunes, 14 de septiembre de 2009

Day 11: first day of "hard" work

Millor saltejar dies normals amb dies de festival que si no es fa el tema molt pesat (imagino, ja m'ho direu)...

Avui ha estat el meu primer dia oficialment al laboratori. Com que no em posen massa pressió, i precisament per ser el primer dia, m'he regalat una mica, cosa que imagino que s'anirà reduint a mida que comenci a tenir feina; o quan el món decideixi no donar-me massa opcions d'entreteniment.


M'he posat el despertador a les 8. M'he llevat passades les 8:30 (típic) i sobre les 9:45 estava al laboratori. Està realment aprop, considerant com està el tema de les distàncies aquí. He saludat a tothom i m'he instal·lat al meu cubicle: portàtil endollat i apa. La primera part del matí me l'he passada veient la selecció espanyola de bàsquet, comprar un cable de corrent pel portàtil i parlant pel MSN... una fartada de currar, vaja. Quan les coses s'han tranquilitzat he començat a llegir papers introductoris, anem poc a poc i sobre segur.

La notícia del dia és que m'he topat al passadís amb el jefe (aquí li diuen tots professor, o prof, així que no seré menys; ni se m'acudeixi dir-li Ian a seques) i m'ha reconegut, m'ha dit pel nom i m'ha preguntat si ja estava assentat i tot plegat. Tot un detall. Detall de 30 segons, però vaja, menos da una piedra.

A estudiar això es dediquen alguns

Passades la una, el Luisca (madrileny que fa el doctorat, estem al mateix lab, a la mateixa residència, com gairebé tots...) i jo hem baixat a comprar algo de jalar. A un tal Ryan's jo m'he agenciat un bocata de pollastre i formatge fos que estava bastant bo, i no sembla tòxic (o greix pur) com molt del menjar que fan per aquí (ojo! que això no sempre és dolent; simplement has de tenir ganes d'intoxicar-te, diguem-ne). Venia amb patates fregides i amanida. He pensat que per 8 pavos és una mica car, i que no em puc permetre tal luxe cada dia. Després me n'ha sobrat la meitat i he pensat que no estava tan malament de preu.

Hem pujat i han vingut bastanta gent a dinar. Al costat del lab hi ha un breakroom amb una tele, màquines de beure i de picar, microones, pica, nevera, etc... Allà és on normalment dinen. Estàvem en Brandon (Xina), Max i Anna (Itàlia); Luisca, Josep Miquel i jo (sector espanyol), i Sepideh (Iran). Encabat he deixat les restes a la nevera, per demà... i he marxat maquinant quina seria bona manera de fer-me menjar i portar-lo i deixar-lo a la nevera i aquestes coses.

Després d'això he marxat perquè tenia un tràmit pendent a Relacions Internacionals. Increíblement he tardat 45min en anar i tornar... vaja, ara que sé com anar-hi i com moure'm, doncs he caminat lo mínim, i els busos han arribat tots clavats, així que perfecte (o no, més temps per ratllar-me al lab).

A les 4 i poc la meitat del laboratori ha marxat perquè tenen classe amb el professor, així que veient el panorama no he trigat en marxar a casa. De camí a casa he fet algunes parades. Primer al Barnes & Noble, una botiga de llibres i tecnologia, que en aquesta seu a tocar del campus, té gairebé una planta dedicada a productes de GeorgiaTech. Hi ha gairebé qualsevol parida que os pugueu imaginar (catifes de bany, gots, matrícules de cotxe, peücs per nadons, polos Ralph Lauren, etc; para muestra un pin) encara que tot en general bastant car. De totes maneres dubto que em resisteixi a comprar-me vàries coses, si l'economia m'ho permet. Després he passat per una papereria a comprar bolis (10 per 25centaus MUAHAAAHAAHHA), xinxetes per penjar alguns posters a l'habitació; i després al super a comprar coses que em feien falta.

25 centaus. Aquí en diuen quarter, a seques

A casa, poca història; em feia mal el cap i la gana no ajudava així que he sopat a les 20h (inaudit) i he mirat de dormir ja per tota la nit... però he fracassat: he dormit 2h30min i he tornat a "sopar" cosa que m'augura anar a dormir tard i que demà tingui son i vulgui dormir a l'arribar per la tarda cosa que farà que no tingui son per la nit i l'endemà pel matí sí i... haig de parar aquest espiral de terror i pernoctació. Ara és mitjanit i m'estic activant. Potser que em posi a planxar, en Josep Miquel em va deixar la planxa ahir. Voy a ello, no crec que sigui bo posposar-ho tant. Bona nit.

2 comentarios:

  1. no m'ho puc creure....si hauras planxat i tot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Molt entretingut el teu dia...a modo de consejo...el proper cop...acabat l'entrepa sencer (no es propio de ti dejar comida) així t'evitaràs despertar a la nit..per menjar un altre cop ( tampoco es propio de una auténtica marmota ir cortando las horas de sueño :D )
    (K)!

    ResponderEliminar
  2. Bueno, considerant que estàvem dinant que no eren ni les dues, i que precisament no són petitets els bocatas que fan aquí, doncs vaig pensar que així no hauria de preocupar-me del dinar de l'endemà :)
    I el tema del dormir i el menjar... està chungo chungo! No sé si sobreviuré juju

    ResponderEliminar