lunes, 21 de septiembre de 2009

The Pi Trail

No sé perquè als enginyers se'ns considera "freakies" així en general.

Ah sí, és per coses com aquesta. The Tyler Brown Pi Mile Trail. En resum, és una ruta d'exactament "pi" milles de distància (3.14 milles, aproximadament 5.05 Km). Ho vaig descobrir en el antic blog d'en Lluís (des d'Atlanta), un dels meus predecessors. I avui m'ha vingut al cap per el tema d'anar a córrer per aquí aprop.


És una ruta que dona la volta al campus. M'ha agradat molt, perquè en general hi ha molta vegetació i arbres per aquí, i encara que les voreres no són les més amples del món, avui no hi havia gens de trànsit i s'anava bastant tranquil. Avui per ser el meu primer cop no l'he fet exactament com hauria, però imagino que repetiré i acabaré fent-la com déu mana. Per les voreres hi ha com pintat amb spray el que serien línies de guia, però de tant en tant es van perdent i n'hi ha de varis colors, així que encara haig de desxifrar si vull seguir-les. Com que no recordava exactament el recorregut, he anat fent com he pogut.

En blau l'original, en vermell el que he fet jo. MsPaint powered!


Cada marca blanca en el recorregut és una marca de 1/4 de milla. Al terra veus una placa avisant d'això, en daurat i tal. Molt currat per ser una ruta per fer footing. Es veu que Tyler Brown va ser president de la Student Government Association a Georgia Tech, i que un dels seus projectes era tenir una ruta ben il·luminada i segura per a poder córrer, ja que ell feia footing pels matins assiduament. Va morir servint al seu país a la guerra d'Iraq, i d'aquí a que li dediquessin.

Es passa aprop dels estadis i he vist instal·lacions que encara no havia vist... això és enorme i patejar per patejar, de moment no ho faré. Avui han estat 30min, aviam si ho vaig millorant.
Tot això em recorda que haig de comprar-me Aquarius. Anar a córrer no és el mateix sense Aquarius (i altres coses!).

4 comentarios:

  1. Bon dia!!!!!!!!
    Ufff l'escrit d'avui...ha estat relativament breu...però tincs algunes cosetes a dir ;)
    - frickie??? tu??? els enginyers?? le llamaban conejo ;)!!! Ay q rico...salaito...un pa' luego..ejem ejem...ho deixo aki...pk em podria star hores i hores comentant fricades varies ( no ho faig...pk em tiraria pedres a mi mateixa :D )

    En cuanto al recorrido rojo...a cuantos faros equivaldria?? jijiji per ferme una idea :)
    Ho teniu ben montat...aixo si...he vist un petit gir una mica extrany amb la linea vermella ;)
    Per cert...anar en bici (ho vaig retomar...un unic dia per la pluja) tampoc és lo mateix sense una sra. pizza despres ;)

    I ara ja et deixo trankilet amb un últim comentari...però...the vist molt americà ja amb el comentari de..."Va morir servint al seu país a la guerra d' Iraq"!!!!!!!!!

    Vinga guapissim...vaig a començar a currar...bueno...perdo...vaig a buscar el meu primer cafe!!!!!!
    PETONETS!!!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  2. El comentari de "freakie" era irònic!! Doncs clar que hi ha freaks, i molts! Era per fer el contrast amb lo de la ruta Pi.

    Si que em vaig fotre una pizza si, aunque el servicio no es el mismo :)

    El recorrido rojo el vaig fer perquè no sabia per on havia d'anar. La pròxima serà seguint la ruta pi de pe a pa (jajijajuju). No sé cuantos faros son :( pero lo que si sé es que plano precisamente no es!!

    ¡Servía a su país! Es así nos guste o no, aunque el fin no nos guste...

    ResponderEliminar
  3. vamos a ver frickie!!!!!!!!! ke n'hi ha...i molts...ho sé... ;) conozco a alguno!!! :3

    Una pizza...per gran k sigui...sense q et cantin tots els tipus d birra k et poden oferir...no és una pizza com deu mana!!!!

    I ara...anava a treure la part més destroyer de mi mateixa...però no sé si potser et censuren el blog...així k ho suavitzaré...ske... esto de todo por la patria...no acaba d'anar gaire amb mi ;)

    ResponderEliminar
  4. Ni amb mi ;)

    Cuando haga fotos de la cantidad de marcas de birra en el súper o en la licorería... =P
    Esperad sentados...

    ResponderEliminar