miércoles, 23 de septiembre de 2009

[EGO] My websites [/EGO]

Doncs bé, prova irrefutable de que estic treballant a Atlanta, en un laboratori de nanocomunicacions, i tal:

WEB DEL LABORATORI on estem 13 persones, i ens dirigeix l'home que us surt en primera instància, tota una institució.
PEOPLE és la gent que està i ha estat en el laboratori. Per allà estic jo! Busqueu banderes catalanes.
EL MEU PERFIL y ya no ase falta que dises nada más.

Si us interessa, a PROJECTS hi ha tots els projectes que s'estan duent a terme. En el de NanoCommunication Networks és on estic jo (veure PERSONNEL) i hi ha una petita introducció, etc.

Crec que estan fent una plana web per la contrapartida a la UPC d'aquest projecte. Si sortís per allà, òbviament ho publicaré. El meu ego de vegades pot no tenir límits, i això del blog és una bona excusa! ;)

1 comentario: