martes, 8 de septiembre de 2009

Day 5: "not that good for your feet"

Dia 5. Dia productiu. O dit d'una altra manera: un dia no massa bo pels teus peus.

Bàsicament perquè les distàncies són bastant grans, i que sembla que queda tot molt aprop, però mica en mica, de 5min en 5min, acabes patejant que dóna gust. Calculo que en total al llarg del dia han estat uns 8km, o vés a saber, però vaja, ja que de moment no faig esport i tal, què menys.

Pel matí havia de llevar-me a les 8, però com sempre... he acabat fent-ho a les 10. He quedat amb el Josep Miquel a l'entrada de l'edifici on curraré. Hem anat a enviar un paquet urgent pel qual ens han clavat la friolera de 100$ i després cap amunt. És l'edifici Centergy One, on compartim espai amb vàries empreses. I es nota. És com treballar a una multinacional. Està tot impolut, ascensors enormes, sales d'espera grans, seguretat... He visitat per primer cop el laboratori (que no és més que cubicles amb pcs), m'han donat un mapa, i a caminar.

Vista desde la sala de descans del costat del lab

Primer havia d'anar a l'edifici Van Leer a veure la Linda Dillon, qui em va enviar els papers pel visat i tal, i que m'ha donat les indicacions de tot el que haig de fer. De camí he passat per un carrer que imagino que és el de "las hermandades" perquè no pares de trobar edificis típics amb les lletres gregues on es monten las "farrazas" americanes. Total, que els tràmits són quatre senzills passos, a edificis relativament aprop... excepte pel que he dit abans. Així doncs, he fet "check-in" a relacions internacionals, m'he tret el BuzzCard, m'he fet una compta d'estudiant (GT Prism, curiós que el sistema es digui igual que el que volen posar a la UPC) i a recursos humans omplint uns papers.


Encabat, havia de tornar al lloc d'origen. Per això he pillat un bus que hi ha només pel campus (en realitat hi ha com 5 línies d'autobusos lleugers i de recorregut curt) que en cinc minuts m'ha desfet el camí que he tardat més d'una hora en fer. He agafat la línia groga, que són els Tech trolley, més mítics, tots de fusta per dins. Sigui com sigui, tornava a ser al Centergy One. Al costat hi ha un T-Mobile, on m'he comprat un mòvil-baratija amb saldo per tots els 9mesos (1000min) i de camí a casa he passat per una espècie de supermercat de papereria i d'oficina, on m'he pillat un splitter i cable pel telèfon. Ah sí! I uns altaveus pel portàtil amb subwoofer per 15$, una ganga, crec jo.

Tech Trolley

OH HOME SWEET HOME. Dinar. Després he vist aquesta espècie de peli dolenta de suspens que ha estat el partit d'Espanya de bàsquet, per internet. Un cop fet, vaig al Centergy, que m'han de donar accés amb la BuzzCard a l'edifici. No hi ha sort i es fa tard; total que la secretària que ens ho ha de fer marxa. Estupendu. Doncs piro!


He patejat 30min per arribar al Center Stage. Allà és on faran aquests dies un festival de Progressive i Power Metal pel que fa mesos que tinc les entrades. Miro aviam si me les donen (les vaig comprar per Internet) però ni de conya. Haig d'esperar al dia del show. En aquell moment penso que estic aprop d'un centre comercial que em van dir: Atlantic Stations. M'haig de comprar wambes d'esport així que decideixo anar a donar-hi una ullada. Jo m'esperava un edifici de 10 plantes amb botigues arreu, però resulta que és com una mini-ciutat, transitada, on en comptes de cases hi ha botigues. Com que no coneixo gaires i no tinc ganes de patejar-m'ho tot, decideixo que potser és millor anar directament al Ikea. Després d'un intent fallit de trobar coses en un macro tan típic d'aquí, arribo a l'Ikea. I és allò tant satisfactori de comprar, per 20 dòlars: 2 tovallons grans de roba, 5 penjadors de fusta, un cosa-de-fusta-on-poses-els-plats-a-assecar, un pot on deixar els estris de cuina, un estenedor de roba, unes tisores.


He arribat a casa fet pols i mort de gana, i mhe dit, "què collons, em compro una pizza aquí al Domino's". I dit i fet, birra i pizza, i notar com va directe a les cartutxeres! I ara, a dormir, que el totxo que he deixat, crec que deixa patent lo "intens" del dia.

--------------------------------------------------

De totes maneres, deixo com a pendent:
- Fotos de l'edifici, per dins i per fora, quan tingui confiança i tal, perquè veieu que no vaig de farol amb lo de que mola (joder, a mi em mola!)
- Aprofundir una mica sobre el tema aquest el BuzzCard
- Com queda el tema del telèfon particular (splitter? cable? why?)
- Qualsevol cosa que se os ocudeixi i deixeu de comentari

1 comentario:

  1. has sortit molt be a la foto de la tarjeta!!!! Per primer cop...veig una foto teva sense fer cares rares ;) jijijiji!!!!!!!!!!!!!!!
    Volem més fotos...i les de la teva habitació ( a ver q tal se nos da el interiorismo!!!)
    (K)

    ResponderEliminar