lunes, 21 de septiembre de 2009

Day 18: floods


Plou, plou, plou...

Bon dia a les 10:15h (hora pretesa: 9h. Diagnòstic: fracàs) però ben actiu per fer-me el dinar, treure una rentadora, dutxa, esmorzar, etc etc, i en una hora estar al laboratori. Beneïda llibertat! Sé que no m'hauria de regalar massa, però vaja...

Poc a poc els informàtics de la uni van posant-se al dia. Avui ja tenia IP: puc conectar-me al laboratori amb cable, i no haig de dependre de la WiFi, a la qual haig de fer log-in cada cop i arriba a ser emprenyador. Apart ja puc imprimir coses amb la impresora que tenim al laboratori.

El dia de feina no ha estat molt llarg, i al meu ritme, però vaig llegint i assimilant... lento pero seguro. A finals de semana ja seran moments més crítics: però per ara estic tranquil. Així doncs el dia ha transcorregut entre MSN, papers, la breakroom, i poc més. Per la tarda anava fent, però cada cinc minuts girava el cap per veure com el temps canviava, i sempre em donava la sensació que cap a pitjor.

Petit núvol sobre la "H" que és la residència

He marxat a casa a les 5 de la tarda, sota una pluja més o menys abundant... suposo que podria haver estat pitjor. Esperar a que amainés hagués estat una loteria i em podria haver mort de fàstic al lab. A l'arribar a casa m'ha sobtat el que m'he trobat penjat a la porta:


L'altre dia va sonar l'alarma d'incencis un parell de cops. M'ha comentat el Josep Miquel que salten a la mínima: ni se t'acudeixi fumar, i fer una mica massa de fum al cuinar et pot condemnar. Total, que em dona la sensació de que la gent va sudar tant del tema que han decidit fer un simulacre d'incendis un dia d'aquests, i s'han preocupat de recordar-nos les normes i tal. Sempre s'ha dit que aquí són molt maniàtics en aquest tema: aquí en teniu la prova doncs.

Després de dedicar-me a la conversació a través de la xarxa durant una bona estona, he trobat adient anar per segon dia seguit a córrer: demà se'm farà més difícil trencar la ratxa, i l'endemà més; and so on... Com que plovia (no fotis?) doncs he anat a estrenar el gimnàs del soterrani. No és gran cosa: dues cintes de córrer, tres d'step, tres bicis, unes poques màquines i unes peses; però ja fa el fet. Trenta minuts de cinta, per una distància total d'una mica més de la ruta pi, així que bé. Al tornar, doncs de marujeo fins ara, que miraré alguna sèrie i demà serà un altre (plujós) dia.

El post l'he titulat "floods", òbviament pel tema de la pluja. Quan he arribat a casa, la tele estava encesa i el company de pis m'ha dit: "things are crazy out there, man". I es que mirant les notícies no paren de parlar de les inundacions, i veus com a sota, en titulars d'última hora, van enumerant les escoles i universitats que tanquen demà i potser passat per tot aquest tema. Com quan neva exageradament.

Take care!

1 comentario: