domingo, 6 de septiembre de 2009

Day 2

Dia 2. Light.

Després de dormir unes 10h, esmorzar i dutxar-me, hem anat camí del Bank of America on m'he fet una compta d'estudiant i en Josep m'ha traspassat tota la meva pasta. Ja tinc targeta, i sóc completament autosuficient. Després de dinar a casa del mateix Josep Miquel (que cuina bastant bé, tot s'ha de dir), he fet un passeig pels voltants, fent fotos dels gratacels k tinc més aprop. El paisatge és molt americà...

Més tard he anat al Publix, el súper que tenim aquí aprop a comprar coses de neteja i tal (I AMBIENTADOR, JODER SI NO PUC AIREJAR L'HABITACIO, QUÈ MENYS!). Després me posat a netejar l'escriptori i la calaixera i ja he desfet les maletes. Finalment he montat "temporalment" com un cabàs amb suport metàlic de l'ikea (de nom Antonius???) per la roba bruta. Ara ja comença a semblar això una habitació de veritat.

Per sopar el Max (l'italià) m'ha invitat al seu pis i hem demanat menjar xino a un local que està porta amb porta de la resi. Per 5$ ens hem atipat... i bé. He conegut a varis espanyols, i un d'ells m'ha dit de fer algo de tranquis. Anàvem a veure Jazz... amb una noia italiana del laboratori (Anna), i una noia italiana i una brasilenya que no sé d'on han sortit. I JODER QUIN JAZZ. Hem arribat al local, bastant autèntic. Entrada 10$ i consumició obligatòria de 10$ més. Però valia la pena. Piano, bongos, bateria, contrabaix, i després anaven entrant un saxo (o clarinet, quan tocava), un trombó i una cantant negra amb un pèl afro que semblava treta dels anys 60. Molt autèntic tot. IMPAGABLE. Li fotien tots una canya brutal i la cantant ho clavava. Sento dir-ho, però tot i que a Barna els músics de jazz tenen art, això que he vist avui ho supera, i bastant.

Només falta dir-vos que no us acostumeu al mail diari... durarà poc...
De nou, un servidor se'n va a dormir, que hi ha son.


1 comentario:

  1. Homeeee!!!!! la competencia de Down Home!!!!!
    Això va tb a modo d prueba :3

    ResponderEliminar