domingo, 6 de septiembre de 2009

Day 3

Even lighter...

Llevar-se a les 12, dinar aviat... fer el gos, veure sèries, netejar una mica... fins la tarda.
A les 7 hem quedat amb en Josep a un local que es diu "Smokey Mountains", a tocar del campus. És una pizzeria americana bastant autèntica, tot de fusta, amb una terrassa/porxo on hem estat bastant a gust, fotia un airet bastant bo.

Les pizzes enormes, la birra bona. No massa més. Hi eren un panameny, l'Elías; i dos serbis, la parella d'en Nemanja i la Irina. Al tornar ens hem trobat amb en Marc, qui molt amablement m'ha cedit alguns estris de cuina, i hem anat al pis d'en Max. Una mica de xerrar i cadascú a la seva habitació, on jo m'he obert una birra i a veure la tele una estona.

Elías, Josep Miquel, Irina

La idea, tot i que demà és festa, és llevar-me no massa tard i anar a algun centre comercial, i a l'Ikea un altre cop. A la tarda anem a casa (caserío, diuen) del professor, el jefe, a sopar i ja veurem què més. Estic una mica nerviós, però ja m'han dit tots que la farra pot ser maca, maca. Us mantindré informats.

Foto resum: autopistaza i skyline

No hay comentarios:

Publicar un comentario