miércoles, 16 de septiembre de 2009

Day 12: first rainy NanoMeeting day

Segon dia al laboratori.

Em llevo passades les 9, m'he passat gairebé 45min sudant del despertador una vegada i una altra. Em dutxo, esmorzo i em faig la bossa relativament ràpid. M'emporto un raspall de dents extra per poder rentar-me-les després de dinar, gots grans per l'aigua i un fotimè de bolis. Poc a poc aniré acondicionant el meu espai amb tot el que necessiti, i algunes coses que probablement no.

Arribo clavat a les 10. No fa massa bon dia, però a fora segueix fent calor, i a dins doncs s'està bé relativament. Clar que tenir aire acondicionat gairebé 24h al dia no sempre ajuda. Així que sempre porto un jersei, per si de cas. Es veu que va estar espatllat i fotia un fred de collons abans, però es veu que ho han pogut arreglar. Total, que jo segueixo tenint fred a estones, però imagino que no és tan jevi com "antaño". Encenc el portàtil i tota la pesca i vaig a parlar amb en Josep Miquel. Si llegiu el post anterior veureu que el divendres passat havia meeting en principi, i que al final es va reunir amb l'altre grup. Així que avui ens tocava a nosaltres, concretament a les 3. Fins l'hora de dinar, la mecànica va ser la mateixa que ahir: MSN, partit de l'EuroBasket i a llegir papers. He dinat les restes del bocata d'ahir i un plàtan, i al cap d'una estona hem tornat a currar, diguem-ho així.

Poc abans de començar la reunió, s'ha posat a ploure bastant fort. M'han dit que és habitual a la tardor. Aquí a l'edifici, a recepció tenen paraigües per si t'has deixat el teu a casa, cosa que avui m'hagués anat de conya si al sortir hagués seguit plovent, cosa que no ha passat. Per prevenir la situació de que plogui pel matí a l'anada i em mengi els mocs de mala manera, de camí a casa he passat pel Publix a comprar un paraigua.


Pero tornem a la hora de la reunió. Estava una mica nerviós, la veritat. M'han presentat a dos estudiants d'un altre professor que s'unien al NanoMeeting i cap a dins. Quan ha arribat el professor ja havíem montat l'ENORME projector (amb majúscules, sí) que segons diuen té 11 anys on connectem els portàtils per fer les presentacions. S'asseu el professor, fot un parell de bromes, riem tots; fot un parell de bromes amb canya, riem de veritat (almenys jo) i comença el tema. Exposa en Josep Miquel, cap inconvenient. Li pregunten als nous sobre què fan ara mateix, i no semblen convèncer al professor, però "tira palante". Exposa en Luis Carlos, que encara està en procés d'adaptació i també, palante. Exposa en Max, l'italià, ho fa de puta mare però el profe li fot canya. Després surt el tema de la web, que s'han de fer canvis, i que aviat és l'examen preliminar dels doctorands nous, i els dona festa fins llavors. Entre pitos i flautes, dues hores i mitja de meeting. No està malament, però l'hora del final se m'ha fet aburrida i a sobre m'estava pixant. De totes maneres, la meitat de coses jo no les havia de retenir per res; tot i així, a estones m'he sentit una mica overwhelmed.

Nanoestructura del graphene, ens pot ser útil

En quant a mi, ha estat en mig de la sessió, quan el projector ha fet figa, que m'ha preguntat què estava fent, i m'ha proposat diferents vies d'actuació. Suposo que a finals d'aquesta setmana hauré llegit papers al respecte i hauria de començar a divisar objectius. Ah! Referent al projector, deixeu que us mostri el cantó bo de que l'educació superior americana sigui eminentment privada: el projector nou encarregat desde fa un temps és de 3000$. Sí senyor, aquí es gasten els calers.

A l'acabar, ja eren pràcticament les 6, així que cap a casa. Després de fer una mica el vago, he anat al Publix a fer una compra prou generosa. He sopat, i després he anat a tornar-li la planxa al Josep Miquel, i de pas rapinyar-li un bol, una altra paella i diversos tuppers. Me'ls ha cedit encantat.


Demà es presenta bastant apassionant: EuroBasket, Champions, MSN, papers; i aviam si per la tarda em puc acostar a algun centre comercial i fer algunes compres (joder me n'adono que m'estic deixant la pasta... aviam quan ja ho tinc tot i deixo de gastar, que comená a ser preocupant).

Perfecte, ara no podré dormir. Bona nit.

1 comentario:

  1. Hehehe... descrius els nanomeetings perfectament.
    Si creus que el profe li fot canya el Max, pregunta-li per la seva exposició dels roncs :p
    Per altra banda, no sé si calia un projector de 3000$, però que tocava renovar el trasto que teníen crec que és innegable :D
    I, finalment, m'alegro que s'hagi arreglat l'aire acondicionat. Abans la diferència entre el laboratori i el pol nord era escassa...
    Apa, molts records!!

    ResponderEliminar